Gravatar

#1 filmz-yoshimura 15 år siden

Har holdt en pause fra dvd-indkøbene i et stykke tid, men er nu faldet over et par koreanske titler, som jeg synes lyder interessante. Min viden om de bedtse online-forhandlere er dog ikke helt ajourført, så jeg må have lidt hjælp.

Hvad er det bedste sted at købe koreanske film online? Jeg har før brugt DVDfromKorea.com, men de lader til at være forsvundet.

Stødte på siden DVDAsian.com, som dog virker temmelig dyre, og så er der k2dvd.com, som til forveksling ligner førnævnte dvdfromkorea.

Jeg skal lige understrege, at det er de koreanske udgaver af de koreanske film, jeg er interesseret i.

Hvor handler I?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 Skeloboy 15 år siden

Jeg har brugt DVDasianog hkdvdstore, begge steder er fine nok,men forsendelsen kan være lidt pebret...jeg har kun brugt dem til at finde titler, jeg ikke har kunne finde andre steder
Gravatar

#3 Highland Park 15 år siden

Nu køber jeg stort set aldrig koreanske film i koreanske udgaver, primært fordi de er så dyre (samt pga. told- & momsrisikoen) - i stedet køber jeg dem i HK-udgaver eller andet - men du kan f.eks. finde dem her:
http://www.yesasia.com/global/en/home.html
Jeg har aldrig selv handlet med dem, men en bekendt har fortalt mig, at de ofte sender fra et lager i Tyskland. Hvornår man kan og ikke kan regne med det, må du ikke spørge mig om. Men umiddelbart antager jeg, at det afhænger af lagerstatus og modtageradresse. Man kan vel kontakte dem og spørge om det.

PS: Hvilke titler er det, du er interesseret i? :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 15 år siden

The Chaser og The Guard Post.

Jeg køber dem altid i de koreanske udgaver (gerne limited), fordi de er exceptionelt lækre. Koreanerne laver nogle af de fedeste special editions, men hvis man er ligeglad med indpakningen, kan man jo bare (som du) købe de "kedelige" kinesiske no-nonsense-udgaver.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 Highland Park 15 år siden

#4: Tak.

Jeg er ikke ligeglad med indpakningen, men den har ikke så stor betydning for mig. Det handler først og fremmest om filmen.
Dog falder f.eks. en smuk Tarkovskij-udgivelse altid i god jord hos undertegnede.
Men du har ret i, at koreanerne laver nogle exceptionelt flotte udgivelser.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: