Har her for ikke så længe siden erhvervet mig et surround anlæg fra Sony (DAV DZ210D) ...
Men nu har jeg også en masse Region 1 DVD'er, og idag har jeg lige fået Death Proof ind af døren. Er dog ked af at jeg ikke kan sætte mig ned og se den, da afspilleren kun spiller region 2..
Jeg havde en phillips DVD afspiller før, og den fandt jeg en kode til på nettet, så den kunne afspille film fra alle regioner, men kan dog ikke finde nogen kode/metode til at få min nuværende til at blive regionsfri..
#2 Mange tak, havde dog håbet på at kunne gøre det bare ved at finde en kode eller lign. Men det virker ikke til det er muligt.. Men 200 kr er vel også til at overkomme :)
#1 frankdrebin 17 år siden
Men nu har jeg også en masse Region 1 DVD'er, og idag har jeg lige fået Death Proof ind af døren. Er dog ked af at jeg ikke kan sætte mig ned og se den, da afspilleren kun spiller region 2..
Jeg havde en phillips DVD afspiller før, og den fandt jeg en kode til på nettet, så den kunne afspille film fra alle regioner, men kan dog ikke finde nogen kode/metode til at få min nuværende til at blive regionsfri..
Nogen der kan hjælpe med en metode/link ?
// Nikolaj ;D
#2 davenport 17 år siden
http://www.multi-region.co.uk/advanced_search_resu...
Ca. 200,- koster den..
#3 frankdrebin 17 år siden
#4 davenport 17 år siden