jo det har den, og den serie stoppede også ret hurtig egentlig ret godt, for ja den havde da sine øjeblikke men generelt var den kke ret go. der var et afsnit med konspiration ang. fly og 9/11 mener jeg det var som skabte en del oprør og jeg mener det stoppede lige efter det havde været sendt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nope, Lone Gunmen blev efter deres serie blev annulleret også aflivet i et X-files afsnit, der virkede som afslutnings-afsnit fra hvor "Lone Gunmen" serien sluttede efter 1. sæson
Nå okay. Kan bare huske hvor i havde en nyhed, hvor i skrev hvornår lone gun, ville komme på dvd. Og der stod der også, at de skulle være i gang med sæson 2. Så vidt jeg husker.
Og nu ser jeg så teksten: "Sæson 1 blev lavet før 11. september 2001, men sæson 2 skulle være påbegyndt derefter."
Den sidste sætning kunne godt misforståes kan jeg se, men den skulle forståes sådan, at planen oprindeligt var at lave endnu en sæson. Men de de planer blev skrottet på grund af terror handlingerne mod WTC, der til forveksling kunne minde om handlingen i et af afsnittende, blot hvor den amerikanske regering stod bag...
#1 filmz-sanjo 19 år siden
Og den kan allerede bestilles på cd-wow til den rette sum af £17.99.
http://www11.cd-wow.com/detail_results_2.php?produ...
For dem som ikke lige ved hvem The Lone Gunmen er, så er det de tre nørder, fra serien X-files.
#2 HelmerJ 19 år siden
#3 dollaro 19 år siden
#4 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 filmz-sanjo 19 år siden
Synes at jeg har hørt noget om det..
#6 maniac 19 år siden
#7 filmz-sanjo 19 år siden
#8 maniac 19 år siden
Og nu ser jeg så teksten: "Sæson 1 blev lavet før 11. september 2001, men sæson 2 skulle være påbegyndt derefter."
Den sidste sætning kunne godt misforståes kan jeg se, men den skulle forståes sådan, at planen oprindeligt var at lave endnu en sæson. Men de de planer blev skrottet på grund af terror handlingerne mod WTC, der til forveksling kunne minde om handlingen i et af afsnittende, blot hvor den amerikanske regering stod bag...
#9 filmz-sanjo 19 år siden
Den var ikke ligeså god som X-Files, men helt ringe var den heller ikke. Den var mere "komisk" i det, end X-Files.
#10 maniac 19 år siden