Gravatar

#1 filmz-sanjo 19 år siden

Vil lige gøre jeg opmærksom på, at Lone Gunmen sæson 1, udkommer: 29 Marts.
Og den kan allerede bestilles på cd-wow til den rette sum af £17.99.

http://www11.cd-wow.com/detail_results_2.php?produ...

For dem som ikke lige ved hvem The Lone Gunmen er, så er det de tre nørder, fra serien X-files.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#2 HelmerJ 19 år siden

HEHE. Læste det som det danske pigenavn Lone, og tænkte hvem fanden er hun og hvorfor har jeg aldrig hørt om den.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#3 dollaro 19 år siden

Har de ikke vist første sæson på tv2 på et tidspunk? mener det var lige efter de stoppede med at vise X-files
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
Gravatar

#4 elwood 19 år siden

jo det har den, og den serie stoppede også ret hurtig egentlig ret godt, for ja den havde da sine øjeblikke men generelt var den kke ret go. der var et afsnit med konspiration ang. fly og 9/11 mener jeg det var som skabte en del oprør og jeg mener det stoppede lige efter det havde været sendt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 filmz-sanjo 19 år siden

Er de endelig ikke i gang med sæson 2?
Synes at jeg har hørt noget om det..
Gravatar

#6 maniac 19 år siden

Nope, Lone Gunmen blev efter deres serie blev annulleret også aflivet i et X-files afsnit, der virkede som afslutnings-afsnit fra hvor "Lone Gunmen" serien sluttede efter 1. sæson
Gravatar

#7 filmz-sanjo 19 år siden

Nå okay. Kan bare huske hvor i havde en nyhed, hvor i skrev hvornår lone gun, ville komme på dvd. Og der stod der også, at de skulle være i gang med sæson 2. Så vidt jeg husker.
Gravatar

#8 maniac 19 år siden

Ja, den skrev jeg endda selv kan jeg se nu: http://filmz.dk/forum/item/9523

Og nu ser jeg så teksten: "Sæson 1 blev lavet før 11. september 2001, men sæson 2 skulle være påbegyndt derefter."

Den sidste sætning kunne godt misforståes kan jeg se, men den skulle forståes sådan, at planen oprindeligt var at lave endnu en sæson. Men de de planer blev skrottet på grund af terror handlingerne mod WTC, der til forveksling kunne minde om handlingen i et af afsnittende, blot hvor den amerikanske regering stod bag...
Gravatar

#9 filmz-sanjo 19 år siden

Ahh okay. Det er sgu syndt.
Den var ikke ligeså god som X-Files, men helt ringe var den heller ikke. Den var mere "komisk" i det, end X-Files.
Gravatar

#10 maniac 19 år siden

Ja, jeg synes også den var et fint lille alternativ til X-files. Kunne godt have undt dem en ekstra sæson for lige at finde deres stil :)

Skriv ny kommentar: