Gravatar

#1 filmz-yoshimura 17 år siden

Tjah, nogen der har et bud på, hvornår vi kan forvente at få den hjem på hylden?

Og ja, jeg ved godt, at den kører i fjerneren, men jeg ser aldrig serier på tv, da jeg altid ender med at gå glip et afsnit eller to.

Og nej, jeg er ikke interesseret i at høre jeres bud på, hvor fed eller ufed tredje sæson er i forhold til de foregående. I don't give a crap!

På forhånd tak, people :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 maniac 17 år siden

Sæson 3 slutter på ABC i slutningen af maj, så mit bud lyder på at dvd'en kommer hen mod slutningen af sommerferien
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 17 år siden

okie
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 kasper0204 17 år siden

Mit bud er September/Oktober ;)
Gravatar

#5 filmz-clozeit 17 år siden

Mener at vide, uden at have kilde, at sæson 3 udkommer på DVD i december først. Læste det på et lost forum:

Link til forum
Gravatar

#6 Yoda 17 år siden

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 kasper0204 17 år siden

Gode nyheder!

Sæson 3 udkommer i Danmark (og blandt andet også Sverige) d. 30 oktober!!! :)
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 17 år siden

Kan forudbestilles på cdon as of now :o)

Skriv ny kommentar: