Er der nogen der har oplevet det samme som mig? sagen er den at jeg har oplevet at alle ringenes herre udgivelser de danske og de engelske er utroligt slørede og uskarpe. Det er som om de er optaget med et eller andet uldent lys filter. Men det er sikkert også meningen, men hvis man ser det på et 100¨ lærrede i hjemmebiffen, så virker det ikke ¨slørret¨men direkte uskarpt og irriterende at se på. Jeg syne at det er bedre på SE verisonerne men stadig er det et problem. Man kunne så godt tænke sig at der var noget i vejen med proctoren eller dvd afspilleren. Men afspiller man en hvilken som helst anden film, så står det knivskarpt. Resultatet er det samme formater imellem, tænker på pal og NTSC og engelske amerikanski, og danski udgivelser.
PÅ 29¨tv ser det fint skarpt ud og billedet fejler ikke noget. Men på et 100¨lærrede ser det direkte uskarpt ud.
#1 filmz-forbrugsfest 20 år siden
Er der nogen der har oplevet det samme som mig? sagen er den at jeg har oplevet at alle ringenes herre udgivelser de danske og de engelske er utroligt slørede og uskarpe. Det er som om de er optaget med et eller andet uldent lys filter. Men det er sikkert også meningen, men hvis man ser det på et 100¨ lærrede i hjemmebiffen, så virker det ikke ¨slørret¨men direkte uskarpt og irriterende at se på. Jeg syne at det er bedre på SE verisonerne men stadig er det et problem.
Man kunne så godt tænke sig at der var noget i vejen med proctoren eller dvd afspilleren. Men afspiller man en hvilken som helst anden film, så står det knivskarpt. Resultatet er det samme formater imellem, tænker på pal og NTSC og engelske amerikanski, og danski udgivelser.
PÅ 29¨tv ser det fint skarpt ud og billedet fejler ikke noget. Men på et 100¨lærrede ser det direkte uskarpt ud.
#2 McPeter 20 år siden
#3 Lady Arwen 20 år siden
Nu skriver du heller ikke om det er EE eller original.
Men har allesammen og de er ikke slørede!!