Det skulle vist kun være gældende for den engelske R2-version - ikke den danske. Er dog ikke helt sikker, jeg har selv de danske gift set collector's bokse. Der ligger filmene i en pænt kraftig æske og jeg mener at alle de danske EE-versioner ligger i samme slags kraftige æske. Men hvis du ikke vil have den danske, så er det selvfølgelig ligemeget.
Det ser ud til jeg går efter reg 1 udgaven indefra axel, fordi det kan godt være det med covers'ne på reg 2 UK udgaven er fin nok
Men jeg ved ik rigtig om jeg tør tage chancen, jeg har ingen mulighed for at se Reg 2 UK covers'ne ordentlig, de billeder der vises af coverne på online siderne passer ikke hel. Og reg 2 DK den er hvertfald lige en tand for dyr synes jeg.
800 kr. er nu heller ikke så gal synes jeg.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 Jay El 19 år siden
Men hvis du ikke vil have den danske, så er det selvfølgelig ligemeget.
#12 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 elwood 19 år siden
Men jeg ved ik rigtig om jeg tør tage chancen, jeg har ingen mulighed for at se Reg 2 UK covers'ne ordentlig, de billeder der vises af coverne på online siderne passer ikke hel. Og reg 2 DK den er hvertfald lige en tand for dyr synes jeg.
800 kr. er nu heller ikke så gal synes jeg.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"