Ja nu sider jeg her efter juleaften og alle pakkerne er pakket op. Der var ingen LOTR EE Box under træet, "kun" penge til den, da de gamle desværre ikke har kunnet skaffe den selvom de har været skrevet op til den fra d. 4 december. Nu kan jeg så se, at der faktisk ikke er nogen steder, man kan få den. Har set på dvdpriser.dk og andre steder, men ingen har den på lager. Så nu vil jeg høre, om den overhovedet er kommet på gaden?
Jeg har set den danske version hos Fona 2000 og den amerikanske eller engelske (ved ikke lige hvilken det var) hos Lasedisken - begge steder i København.
Lyder underligt at de ikke har kunne skaffe den.. Men som du kan se har næsten alle axels fysiske butikker den.. Og så til 1200,- Så håber det kan bruges.
Er der ikke nogen der har billeder af de der reg 2 boxset/ coverne, jeg stadig meget i tivlv om jeg skal gå efter reg 1 sættet eller reg 2.
Det jeg har hørt er at hvert cover for de tre film FOTR, TTT og ROTK sku være noget papirtyndt noget, måske det også gjalt for selve æsken hvor de alle var i, jeg ikke sikker på dette. Men jeg har hørt og læst at det sku gælde for Reg 2 sættene og ikke Reg 1
Jeg høre bare folk nævne, det man jeg har ikke set bilelder af det endnu nogen steder. Og dette kunne jeg godt lige tænke mig at få klarhed med en gang for alle, før jeg investere i boxsen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmz-rexuz 19 år siden
#2 Jay El 19 år siden
#3 19 år siden
Hvis det er lyder det da underligt.. Eller er det en anden box jeg ikke har hørt om?
#4 filmz-rexuz 19 år siden
#5 19 år siden
#6 filmz-rexuz 19 år siden
#7 filmz-Bruce 19 år siden
Choicesdirect
#8 filmz-mr. pink 19 år siden
Hvad vil den reelt koste at købe ?
#9 nakalay 19 år siden
#10 elwood 19 år siden
Det jeg har hørt er at hvert cover for de tre film FOTR, TTT og ROTK sku være noget papirtyndt noget, måske det også gjalt for selve æsken hvor de alle var i, jeg ikke sikker på dette. Men jeg har hørt og læst at det sku gælde for Reg 2 sættene og ikke Reg 1
Jeg høre bare folk nævne, det man jeg har ikke set bilelder af det endnu nogen steder. Og dette kunne jeg godt lige tænke mig at få klarhed med en gang for alle, før jeg investere i boxsen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"