Gravatar

#1 filmz-rexuz 19 år siden

Ja nu sider jeg her efter juleaften og alle pakkerne er pakket op. Der var ingen LOTR EE Box under træet, "kun" penge til den, da de gamle desværre ikke har kunnet skaffe den selvom de har været skrevet op til den fra d. 4 december. Nu kan jeg så se, at der faktisk ikke er nogen steder, man kan få den. Har set på dvdpriser.dk og andre steder, men ingen har den på lager. Så nu vil jeg høre, om den overhovedet er kommet på gaden?
Gravatar

#2 Jay El 19 år siden

Jeg har set den danske version hos Fona 2000 og den amerikanske eller engelske (ved ikke lige hvilken det var) hos Lasedisken - begge steder i København.

#3 19 år siden

Er det den her http://www.axelmusic.dk/productDetails/57067100688...
Hvis det er lyder det da underligt.. Eller er det en anden box jeg ikke har hørt om?
Gravatar

#4 filmz-rexuz 19 år siden

#3 Ja det er den box.

#5 19 år siden

Lyder underligt at de ikke har kunne skaffe den.. Men som du kan se har næsten alle axels fysiske butikker den.. Og så til 1200,- Så håber det kan bruges.
Gravatar

#6 filmz-rexuz 19 år siden

Ja det lyder underligt. Går ihf. på jagt efter den på mandag..
Gravatar

#7 filmz-Bruce 19 år siden

Hvis du kan klare dig med engelske undertekster, koster den en 500 mand her:

Choicesdirect
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 filmz-mr. pink 19 år siden

hvad med moms og fragt og alt det der man skal tage højde for.
Hvad vil den reelt koste at købe ?
Gravatar

#9 nakalay 19 år siden

#8 Ingen moms/told da Choicesdirect sender fra England. Det vil koste dig ca. 490 kr. inkl. forsendelse, så det er ikke så galt. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#10 elwood 19 år siden

Er der ikke nogen der har billeder af de der reg 2 boxset/ coverne, jeg stadig meget i tivlv om jeg skal gå efter reg 1 sættet eller reg 2.

Det jeg har hørt er at hvert cover for de tre film FOTR, TTT og ROTK sku være noget papirtyndt noget, måske det også gjalt for selve æsken hvor de alle var i, jeg ikke sikker på dette. Men jeg har hørt og læst at det sku gælde for Reg 2 sættene og ikke Reg 1

Jeg høre bare folk nævne, det man jeg har ikke set bilelder af det endnu nogen steder. Og dette kunne jeg godt lige tænke mig at få klarhed med en gang for alle, før jeg investere i boxsen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: