Gravatar

#1 filmz-grabow 19 år siden

Hej Alle filmelskere

Jeg har længe tænkt på at anskaffe tv-serien mash på dvd. Jeg har dog ventet endnu, idet den ikke er udgivet i Danmark - jeg vil jo gerne have den med danske undertekster.

Det er jo en serie der er ret populær herhjemme, og jeg regnede derfor med en dansk udgivelse. Da den som sagt ikke er at finde endnu, vil jeg høre om der er nogen her der ved om der er planer om at den kommer - og evt. hvornår.

Med venlig hilsen Jeppe
Gravatar

#2 filmz-emger 19 år siden

Hej Jeppe,

Jeg mener at kunne huske, at man lavede en dansk udgivelse af Sæson 1, muligvis også 2, men stoppede så.

Jeg har derfor valgt den amerikanske, selvfølgelig UDEN danske undertekster.

Anyway, for at besvare dit spørgsmål, er jeg 100% på, at der ikke kommer en dansk udgivelse. Desværre! :\

Omvendt ville jeg også være tosset over at have smidt kr 4.000 i en engelsk udgave, hvis der kom en dansk bagefter hehe...
Gravatar

#3 Yoda 19 år siden

Det er skam absolut intet problem at finde "M*A*S*H" med danske undertekster. Du skal bare have fat i en norsk reg. 2!

WWW.DVD.NO har de første 6 sæsoner til 428 nkr, hvilket er ca. 400 dkr. pr. sæson.

De kan købes her her

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 filmz-emger 19 år siden

Det kan du ikke være bekendt! :-\ Så kan jeg godt begynde at udskifte... Suk! ;(

Nogle der vil købe de engelske? hehe
Gravatar

#5 filmz-emger 19 år siden

#3 Til gengæld har jeg så fundet Sopranos med danske tekster, på dvd.no, så en mindre tak skylder jeg dig da ;D
Gravatar

#6 Yoda 19 år siden

Sorry ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 filmz-grabow 19 år siden

Tak for hjælpen. Det var til stor hjælp. Jeg har søgt lidt rundt og fundet ud af at den tyske version også er med dk tekst. Den kan erhverves hos cd-wow.dk for 245,- pr sæsson

Hilsen Jeppe
Gravatar

#8 filmz-cunninglinguist 19 år siden

MASH med danske tekster findes helt sikkert fra serie 1-8 på dvd (ved ikke, hvor mange af dem, der p.t. er udgivet allerede, men de kommer i hvert fald løbende)

Skriv ny kommentar: