Gravatar

#11 filmz-Bruce 14 år siden

#7 Ork, den kender hun :) For tiden hører hun soundtracks med Erich Korngold, Max Steiner og Bernard Herrmann på vej til og fra Dragør når hun skal i skole, når hun da ikke bønfaldende beder far: "spil den med mundharmonikaen" så far må skifte til bossen og hun derefter synger Thunder Road fejlfrit igennem :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 Antlion 14 år siden

Ja, jeg skal skam ikke have kredit for at kunne huske et 40 år gammelt citat. Det vil desuden også være fysisk umuligt. :)

Anmeldelsen er skrevet af Berlingske Tidendes kritiker, Frederik G. Jungersen.

Highland Park (6) skrev:
#4: "Epidemic" var kun blevet udgivet på vhs af de tidligere ejere af Gloria-biografen - og det næppe i et stort oplag. Hvis en biograffilms modtagelse af publikum og kritikere skulle afgøre dens videre skæbne, ville "Epidemic" aldrig være blevet udgivet på dvd. Det havde været et enormt stort tab.


Bestemt. Jeg er nu ikke i tvivl om, at "En mærkelig kærligheden" sagtens vil kunne bringe en del penge ind; filmen har jo nærmest opnået legendarisk status, til trods for at stort set ingen har set den.

Problemet er, at Nils ikke ønsker filmen udgivet. Muligvis fordi den bæger meget præg af amatørisme, eller endda er direkte elendig? Hvem ved, måske vil Nils bare have den for ham selv som et minde om, hvorfor han valgte at blive filminstuktør?
Gravatar

#13 Highland Park 14 år siden

#11: Ha, jeg vidste det! :)

#12: Hvor har du hørt eller læst, at han ikke ønsker den udgivet?
Det er da underligt, hvis han ikke har begrundet det.

Men ja, det er naturligvis et stort problem. Så kan man kun håbe, at han skifter mening en skønne dag. Hvis det er et forsøg på at sortere de værste produktioner fra, så kunne han også godt have droppet makværket "Barbara". Det eneste seværdige i den var Anneke von der Lippe.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#14 Antlion 14 år siden

Highland Park (13) skrev:
Hvor har du hørt eller læst, at han ikke ønsker den udgivet?


Fra ham selv. Jeg fik ingen konkret begrundelse. :)
Gravatar

#15 Highland Park 14 år siden

#14: Okay. :)
Ja, han holder kortene tæt ind til kroppen, hvad visse ting angår.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16 Highland Park 14 år siden

Antlion (4) skrev:
Novellefilmen, "Kammesjukjul", blev dog udgivet på DVD for ikke så lang tid siden, så det er ærgeligt, at den ikke er inkluderet i dette bokssæt...

Hvis man køber et julegaveabonnement på Ekko, kan man vælge "Kammesjukjul" som ekstra, gratis gave (og deltager samtidig i lodtrækningen om hele bokssættet):
http://www.ekkofilm.dk/jul.asp
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: