Ja, man tror der er løgn, men R2 udgaven af The Chronological Donald vol. 2 der udkom i tirsdags(den 22.05.07) mangler de tre film(troede først det var en fejl, men efter nærmere undersøglese, fandt jeg ud af at den er god nok): "Der Fuhrers Face", "Commando Duck" og "Donalds Crime". Om manglen på "Der Fuhrers Face" og "Commando Duck" er et resultat af at filmene findes på dvd'en "On the Front Line", ved jeg ikke, men da denne kun findes på R1, vil jeg syntes det er tåbeligt. Især af den hæder "Der Fuhrers Face" fik, da den udkom. Værre er dog af danske samlere som jeg selv nok må se i øjnene at vi aldrig får "Donalds Crime" på R2. Jeg er dog stadig glad for min ny-inkøbte dvd, men syntes det er lidt ærgeligt at gå glip af 3 film, sandsynligvis pga. Et Lydspor der udover engelsk indeholder; Tysk, Fransk og engelsk, og 11 undertekst-sprog
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?" "To do whatever you tell me drill sergeant!" "God dammit, Gump! You a god damn genius.
#1 enfilmnørd 17 år siden
"Der Fuhrers Face", "Commando Duck" og "Donalds Crime". Om manglen på "Der Fuhrers Face" og "Commando Duck" er et resultat af at filmene findes på dvd'en "On the Front Line", ved jeg ikke, men da denne kun findes på R1, vil jeg syntes det er tåbeligt. Især af den hæder "Der Fuhrers Face" fik, da den udkom. Værre er dog af danske samlere som jeg selv nok må se i øjnene at vi aldrig får "Donalds Crime" på R2.
Jeg er dog stadig glad for min ny-inkøbte dvd, men syntes det er lidt ærgeligt at gå glip af 3 film, sandsynligvis pga. Et Lydspor der udover engelsk indeholder; Tysk, Fransk og engelsk, og 11 undertekst-sprog
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.