Jeg har ikke set Memento endnu, men vil godt se den. Derfor har jeg fundet 3 disc versionen af filmen, men i 2 versioner. dvdcompare har kun den ene med (pathé), så jeg tænkte om i kunne fortælle mig om forskellen?
De er begge to Pathé (ligesom Gaumont blot en fransk distributør mm.) udgaver :) - jeg købte min hos play.com, hvilket jeg har været ganske tilfreds med...også økonomisk i forhold til betale £7.99 mod 199 dkr hos Onkel Axel.
Eneste forskel umiddelbart er den lille ændring på forsiden af coveret, hvor der på udgaven fra play (den udgave jeg også har) står "Special PATHÉ Edition" med sølvskrift på hvid baggrund mod udgaven fra Axel, hvor der står "3-Disc Special Edition" på en sort strip. Bagsiden af boksen er den samme på begge udgaver og materialet ser ud til at være præcis det samme, derfor tror jeg ikke der er en synderlig forskel i de to udgivelser - hvis nogen overhovdet udover forsiden altså.
Selve boksen er "solid" i VHS størrelse (så vidt jeg husker VHS :) ) eller som nogle Criterion udgivelser kommer i, med de tre discs siddende indeni, med slip on cover (eller hvad det hedder) - ikke med tynde digipacks.
Du kan også gå efter 2-disc L.E. udgaven fra Canada. Den fås hos axelmusic for ca. 140kr og der skulle være ca. det samme på. Coveret er SUPER nice. Du kan finde billeder af den vha. google.
#1 Notional 18 år siden
Jeg har ikke set Memento endnu, men vil godt se den. Derfor har jeg fundet 3 disc versionen af filmen, men i 2 versioner. dvdcompare har kun den ene med (pathé), så jeg tænkte om i kunne fortælle mig om forskellen?
Den ene:
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/904006/Memento_The_...
Den anden (Pathé?):
http://www.axelmusic.dk/productDetails/50600028332...
#2 dolphinfriendly 18 år siden
#3 Notional 18 år siden
#4 dolphinfriendly 18 år siden
Selve boksen er "solid" i VHS størrelse (så vidt jeg husker VHS :) ) eller som nogle Criterion udgivelser kommer i, med de tre discs siddende indeni, med slip on cover (eller hvad det hedder) - ikke med tynde digipacks.
#5 Notional 18 år siden
Men den du har kan man få for fornuftige penge hos cd-wow ;)
#6 dolphinfriendly 18 år siden
#7 Notional 18 år siden
Det er vel ikke muligt at se et billede af boksen indvendigt?
#8 dolphinfriendly 18 år siden
#9 McPeter 18 år siden
#10 18 år siden
Nå? Jeg troede kun, at den var den samme på den ene...
:-D