Ligesom tråden om den mest "Voldlige" kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening om hvilken film som er den mest uhyggelige i har set? Jeg tænker i stil med Exorcisten (den gamle) skal nemlig have en masse gode gyser film da jeg snart skal holde gyser-maraton. Den mest uhyggelige jeg har set er enten The Shining eller Exorcisten. Men anbefal gerne nogle skumle gyserfilm. -Tak
Jeg sked grønne snemænd da jeg så Dark Water (originalen). Jeg sked lyserøde snemænd da jeg så The Fog (originalen). Jeg sked lortebrune snemænd da jeg så Profondo Rosso.
Jeg kunne blive ved med at fortælle om film, som har fået mig til at skide mærkeligt-farvede snemænd.
Men så længe det er Carpenter, Hitchcock eller Argento, så er der næsten garanti for snemandsskidning.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
"The Shining" er nok den film der mest har skræmt livet af mig. Ellers så er det nok film som "Psycho" og "Jaws", men jeg var heller ikke så gammel da jeg så dem første gang. "Riget" var også lidt af et chok den gang den først var fjernsynet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Men da jeg så den sjette sans i biffen var jeg også temmelig tæt på at skide små farvede snemænd (tak til Nayze for den spændende metafor) Og The Gift var godt nok også scary og den så vi endda kun på DVD.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Dark Water (originalen) Ringu Salems Lot (Tobe Hoopers version)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 Pytter 17 år siden
Den mest uhyggelige jeg har set er enten The Shining eller Exorcisten. Men anbefal gerne nogle skumle gyserfilm.
-Tak
#2 Bony 17 år siden
#3 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 filmz-ataris 17 år siden
#5 dyg 17 år siden
Jeg sked lyserøde snemænd da jeg så The Fog (originalen).
Jeg sked lortebrune snemænd da jeg så Profondo Rosso.
Jeg kunne blive ved med at fortælle om film, som har fået mig til at skide mærkeligt-farvede snemænd.
Men så længe det er Carpenter, Hitchcock eller Argento, så er der næsten garanti for snemandsskidning.
#6 filmz-Bruce 17 år siden
Ellers er det nok gamle film som Vindeltrappen, Rebecca, Nosferatu og Frankenstein, som virkede mest skræmmende på mig.
#7 Benway 17 år siden
#8 Winniepooh 17 år siden
Men da jeg så den sjette sans i biffen var jeg også temmelig tæt på at skide små farvede snemænd (tak til Nayze for den spændende metafor) Og The Gift var godt nok også scary og den så vi endda kun på DVD.
#9 filmz-Narniabæver 17 år siden
#10 filmz-yoshimura 17 år siden
Ringu
Salems Lot (Tobe Hoopers version)