Gravatar

#1 HonoDelLoce 18 år siden

Ja, så har jeg bestilt Undskyld fra cdon, og venter spændt på at modtage det engang efter d. 10..

Er der andre herinde, der ser frem til dette release, der, ligesom jeg, ikke fik set det live?

Personligt glæder jeg mig meget til at se om det holder niveauet fra Tåfræser, som IMO er det eneste holdbare, han har lavet (well, det, og så bits af hans part fra Den Ægte Vare).. Resten af hans shows (både Micktrix, men også hans forskellige deltagener i stand-up.dk) virker IMO alt for påtaget og anstrengt.. Bevares, han forsøger da på at holde liv i selv hans dårlige jokes med lidt fysisk humor, han er bare ikke så god til at redde en dårlig joke hjem som de rigtigt store komikere..

Men som sagt - andre end mig, der glæder sig til at se, om han holder niveauet fra Tåfræser?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2 FixX 18 år siden

Jeg glæder mig meget til at gense dette sjov på dvd. Var inde og se det til præmieren ligesom med tåfræser og blev bestemt ikke skuffet. Man skal lige vende sig til at der er film med i et stand-up show, men det ødelagde faktisk slet ikke noget.

Om noget synes jeg måske at showet var endnu bedre end Tåfræser.
Gravatar

#3 filmz-gofferoffer 18 år siden

Jeg fik også set Undskyld live. Jeg synes, det var rigtigt godt, og det var en velkommen forandring med filmen. Personligt synes jeg, at Tåfræser var bedre end Undskyld, fordi der næsten blev for lidt tid til stand-up, som egentlig burde have fyldt størstedelen af showet, men det var så også Øgendahl i topklasse som altid, når han endelig var på.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.

Skriv ny kommentar: