Hejsa jeg fik her i fredags Universals Monster Collection i julegave. Jeg har dog et par spørgsmål omkring boksen, så hvis nogen har den eller ved mere om det så være sød at kikke lidt på jeres og hjælpe mig.
Boksen er købt i Axel Music til 299 og det er denne der er tale om.
1. På axels hjemmeside står den nævnt som en 9 disc og på boxen står der ligeledes "8 klassiske monster film og en bouns disc. Det må vel også være 9. Problemet er bare at der kun er de 8 film i min boks. Selvom der er de 8 film i, fylder de boksen helt ud så jeg kan ikke rigtig se hvor den sidste disc skal være, med mindre den ligger ved siden af i en plasik lomme eller lignende. Er det en fejl at der skal være 9 disce i eller en fejl at den ikke er med på min?
2. Alle filmene har samme design på discene, et grønt der svarer til resten af boksen. Med undtagelse af Dracula som har en blå disc. Er det fordi at de har brugt en tilsvarende disc fra en enkelt udgivelse eller igen en fejl? Der står godt nok "monster collection" på den.
3. Er dette den samme som min i en anden boks? Det ser sådan ud og den står også kun som en 8 disc.
Jeg vil tro, at dit link i nr. 3 er det samme bortset fra bonus-DVD'en, som ikke er nævnt.
Og produktet fra linket i nr. 4 er kun den tomme boks og bonus-DVD'en. Filmene følger ikke med.
Jeg vil dog medgive, at det virker underligt, at der ikke umiddelbart er plads til bonus-DVD'en.
Hvis du ikke får noget respons fra brugere herinde, så bør du nok kontakte Axel Music. De burde i hvert fald kunne forklare hvad der er blevet af den lovede bonus-DVD.
Jeg er desværre ikke selv i besiddelse af omtalte boks, så jeg kan ikke rigtigt hjælpe dig.
Jeg har selv købt to af filmene fra boksen på dvdoo og fin den omtalte bonus dvd med.
Den var dog i pap hylster og ikke i jewel case som de andre. Såvidt jeg husker, er der tale om en promotion dvd for van helsing der indeholder interview med instruktøren og et kig på de film der har inspireret filmen.
Ja, har også selv fundet ud af det, man kan se den på laserdisken hjemmeside... Efter hvad jeg har forstået ville der blive sendt en dvd til min nærmeste axel music som jeg så kan hente...
Regner med du har fundet ud af det. Eller vil jeg bare sige at du er nødt til at åbne boxen for at se bonus dvden da den netop er i et papcover helt ude i siden..
#1 HeavyClaus 19 år siden
Boksen er købt i Axel Music til 299 og det er denne der er tale om.
1. På axels hjemmeside står den nævnt som en 9 disc og på boxen står der ligeledes "8 klassiske monster film og en bouns disc. Det må vel også være 9.
Problemet er bare at der kun er de 8 film i min boks. Selvom der er de 8 film i, fylder de boksen helt ud så jeg kan ikke rigtig se hvor den sidste disc skal være, med mindre den ligger ved siden af i en plasik lomme eller lignende.
Er det en fejl at der skal være 9 disce i eller en fejl at den ikke er med på min?
2. Alle filmene har samme design på discene, et grønt der svarer til resten af boksen. Med undtagelse af Dracula som har en blå disc. Er det fordi at de har brugt en tilsvarende disc fra en enkelt udgivelse eller igen en fejl? Der står godt nok "monster collection" på den.
3. Er dette den samme som min i en anden boks? Det ser sådan ud og den står også kun som en 8 disc.
4. Hvad er nu dette?
#2 Jay El 19 år siden
Og produktet fra linket i nr. 4 er kun den tomme boks og bonus-DVD'en. Filmene følger ikke med.
Jeg vil dog medgive, at det virker underligt, at der ikke umiddelbart er plads til bonus-DVD'en.
Hvis du ikke får noget respons fra brugere herinde, så bør du nok kontakte Axel Music. De burde i hvert fald kunne forklare hvad der er blevet af den lovede bonus-DVD.
Jeg er desværre ikke selv i besiddelse af omtalte boks, så jeg kan ikke rigtigt hjælpe dig.
#3 filmz-msg21 19 år siden
Den var dog i pap hylster og ikke i jewel case som de andre.
Såvidt jeg husker, er der tale om en promotion dvd for van helsing der indeholder interview med instruktøren og et kig på de film der har inspireret filmen.
#4 HeavyClaus 19 år siden
Ja, har også selv fundet ud af det, man kan se den på laserdisken hjemmeside... Efter hvad jeg har forstået ville der blive sendt en dvd til min nærmeste axel music som jeg så kan hente...
#5 19 år siden
Og ja det er en promotion dvd for van helsing..
#6 HeavyClaus 19 år siden
Jep har hittet det nu, jeg kan afhente bonus dvd'en på onsdag... Tak for hjælpen til alle ;)