Gravatar

#1 gi-jones 18 år siden

Er der nogen der ved hvor man kan skaffe den? Jeg er ligeglad med regionen, men er lidt træt af, at skulle købe den lille udgivelse uden special features.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 gi-jones 18 år siden

Slet ingen bud?
Gravatar

#3 Yoda 18 år siden

2-disc udgaven er vidst udgået de fleste steder, så den bliver nok svær at få fingre i.

Dvdempire har et par brugte, man kan købe - har aldrig handlet der, så jeg kan ikke anbefale dem:

http://www.dvdempire.com/Exec/v4_item.asp?userid=9...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 filmz-jonasgr 18 år siden

Nu skulle 2-disc versionen så ikke være særlig meget værd, i forhold til single-disc versionen. Jeg synes selv det er lidt ærgeligt, fordi det vil være oplagt at have en masse ekstramateriale til et historisk drama som dette.
Og normalt er der også en masse ekstramateriale på Spielbergs film, bare ikke i dette tilfælde.

Du kan se DVD talks anmeldelse.

Det er selvfølgelig helt op til dig selv om du stadig ønsker 2-disc udgaven.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5 Hive 18 år siden

Man kan til billige penge købe denne dokumenter om selve terrorist angrebet: http://www.sendit.com/dvd/item/7000000112358

Så kan man lege det er disc 2 til filmen. :)
Gravatar

#6 gi-jones 18 år siden

Det lyder ikke som om den er fantastisk må jeg sige. Det smerter mig bare at købe en standard udgave af en Spielberg film :) Men så igen ville $48 for en brugt udgave nok smerte mig endnu mere.
Gravatar

#7 aknot 18 år siden

der er også denne fantastiske dokumentar, du kan bruge som "extra" materiale

KLIK
Gravatar

#8 gi-jones 18 år siden

Tjae, jeg er ikke specielt interesseret i de historiske dokumentarer. For mig er det primært Spielberg og hans relation til dem, og produktionen i det hele taget der er interessant.

Skriv ny kommentar: