Gravatar

#1 filmz-CAADK 18 år siden

Har lige været nede og købe Godfarther boxen, kommer hjem og pakker den ud, kun for at finde ud af at der er 2 part 3 i min. Både cover front og bagside er den samme og disc'en er ens. Købte den i tp, så tænkte at der nok ikke var noget i vejen med den da jeg åbnede den. Er dette noget der er sket for nogen af jer andre?? Syntes det er underligt at sådan en fejl kan ske, jeg mener Tp pakker da ikke selv deres ting, gør de??
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#2 filmz-Bruce 18 år siden

Fiser man i den serie? :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Collateral 18 år siden

Ikk med den serie, men har selv en Casper og mandrilaftalen tre, hvor dvd og alting er rigtig, der står bare 2 på den. Altså alt andet end to tallet er rigtigt. Så når toeren og treeren står side om side på hylden ligner det at jeg har to 2'ere. Når men det var jo et side spring, tror det der med Dvd forvekslinger kan ske, min matrix collections første disc, har f. eks. ikke danske undertekster, hvilket alt andet i boxen har.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 filmz-michaell 18 år siden

#1 Det er ikke sket for mig, men to afmine venner købte Godfather trilogien og de havde samme fejl som du nævner!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables

#5 18 år siden

#3: Har I i øvrgt lagt mærke til noget spøjst: Oprindeligt blev Mandrillen lanceret med én udgivelse med 2 discs. Derefter kom 2'eren, der indeholdt én DVD og én (elendig) CD med et 80'er soundtrack. Så kom 3'eren, der kun indeholdt én DVD.

Nu er serien genudgivet med ny nummerering: Den tidligere 1'er-dobbelt-pack hedder nu 1 og 2 i to selvstændige udgivelser, den tidligere 2'er hedder 3, og den tidligere 3'er hedder 4. Det er et grådighedsstunt fra udgiverens side, da de nu kan sælge den tidligere 1'er for det dobbelte, af hvad de ellers ville kunne kræve. Da jeg ikke har 3'eren (nu nr. 4), er jeg således løbet ind i lige den modsatte situation af dig. Hvis jeg køber 4'eren, så står der 1, 2 og 4 på min reol, selvom jeg har alle DVD'erne :-)

- Men det forklarer jo ikke dit 'problem', tvært imod.
Gravatar

#6 filmz-canner 18 år siden

#5, derfor burde du købe den alligevel :D det er god underholdning. synes nu stadig det er skidt at afsnittene ikke er udgivet, og at man ikke kan springe mellem forskellige sketches
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?

#7 18 år siden

6: Har skam set den :-)

Iøvrigt: Enig og enig.
Gravatar

#8 maniac 18 år siden

På samme måde er nu "langt fra las vegas" blevet genudgivet. før var hver sæson på to disks samlet i en udgivelse... Nu udgives hver disk pludselig seperat...

Men det værste er nu, at da de udgav den første/anden sæson(sæson nummereringen fuckede de også op), kom de på en af diskene til at erstatte et af afsnittende med et fra den forrige sæson, hvilket resulterede i at man blev nødt til at købe en ekstra disk med dette afsnit.

Nu kunne man så tænke, "Ok, de har genudgivet hver sæson igen, så må de da have fået rettet den fejlbehæftede disk?" Nej, det har de ikke! fejlen er stadig derpå, og nu står de forkerte afsnit endda listet på bagsiden som om intet var galt...

Og få mi ikke igang med den musik-erstatning der er foregået, hvor den første sæson nu har fået lagt "Suppe steg og is" musik ind, istedet for den musik serien oprindeligt blev sendt med... Mage til fedteri for at spare lidt penge...

#9 18 år siden

#8: Ja, jeg har set reklame for de nye udgivelser af LFLV. Det du skriver omkring soundtrack er jo for sindsygt.
Gravatar

#10 Collateral 18 år siden

#5: Og selvom 1'eren og den nuværende 2'er er blevet delt til to DVD'er står der stadig DVD 2 i menuen :/ Blev faktisk i tvivl om jeg manglede en disk i sættet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: