Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 14 år siden

Haha listen er dejlig vanvittig. Reloaded er blandt de værste film jeg har set, Revolutions er endnu værre og derfor seværdig. Cloverfield synes jeg er helt ok og The Blair Witch Project, Børnehjemmet og Pan's Labyrinth synes jeg er fremragende film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 MMB 14 år siden

Du har ramt én film, som også ville være på min top 50 liste. Det er naturligvis Pan's Labyrint, som er intet mindre end en fantastisk film. :)
Gravatar

#13 filmz-Narniabæver 14 år siden

9. Underground
8. Livet er et Mirakel (2004)
7. Da Otar Rejste
6. Surf's Up
5. Silent Hill
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#14 filmz-Narniabæver 14 år siden

4. Oliver & Co.
3. Ratatouille
2. Stuart Little 1 & 2
1. The Aviator
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#15 mr gaijin 14 år siden

Det er i hvert fald en helt unik liste. Jeg tror ikke, man finder nogen magen til.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#16 MMB 14 år siden

Wow, The Aviator nummer 1. Virkelig? :)

Tag ikke fejl, det er da bestemt en klasse film, men dog i den dårlige ende af Scorsese film. Den ville måske ramme top 250, men det er altså også det. :)

Det er i hvert fald en anderledes liste...
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hahahaha, The Aviator! Hahahahaha! Fantastisk liste af tegnefilm og gyserfilm... og så lige The Aviator! Der tog du sgu røven på mig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 filmz-Narniabæver 14 år siden

Listen er ikke i rækkefølge.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#19 Lord Beef Jerky 14 år siden

Det bliver bedre og bedre! Narniabæver, du har lige overtaget Buzz' plads som min #1 favorit filmz-bruger!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#20 wimmie 14 år siden

Dejligt at se så mange gysere på din liste; Pan's labyrinth er genial - Børnehjemmet, Silent Hill og Cloverfield er også rigtig fede.

Klart den fedeste og mest syrede liste hidtil ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: