Hejsa For et par måneder siden så jeg en trailer på apple.com/trailers. Det var en kinesisk/japansk action film, og den så virkelig fed ud. Problemet er... jeg har glemt titlen, mener den starter med "R". Man så blant andet hvordan han hoppede fra ej højhus ud mod en helikopter med knæene "først". Man så hvordan han løb op ad en glasrude, mens en slags scooter efterfølgende kørte ind i ruden...Nogle der har en ide om hvad for en film jeg omtaler?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-zenne 17 år siden
For et par måneder siden så jeg en trailer på apple.com/trailers. Det var en kinesisk/japansk action film, og den så virkelig fed ud. Problemet er... jeg har glemt titlen, mener den starter med "R". Man så blant andet hvordan han hoppede fra ej højhus ud mod en helikopter med knæene "først". Man så hvordan han løb op ad en glasrude, mens en slags scooter efterfølgende kørte ind i ruden...Nogle der har en ide om hvad for en film jeg omtaler?
#2 filmz-yoshimura 17 år siden
Den amerikanske titel er THE PROTECTOR
#3 filmz-zenne 17 år siden