Det er ikke nogen hemmelighed, at man ikke kan købe dvd'er med Niels Hausgaards shows. Søger man på det, får man følgende besked: Ingen af Niels Hausgaards shows er udgivet på CD, DVD, eller VHS og der er ingen planer herom.
Jeg vil så bare gerne vide: Er der nogle herinde, der ved hvorfor, at manden ikke får taget sig sammen og får smidt de forpulede shows ud på dvd? Alle vil vel gerne tjene lidt flere penge?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg er også parat til at kaste penge efter de live shows. Jeg ved at der rundt omkring i DK findes nogle har har alle disse på bånd. Vi må da kunne lave en opsamling :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#3 - Jeg har selv 6 shows fra 1999 og til nu (det er vist allesammen), på dvd, optaget fra tv, men jeg vil bare gerne ha' dem i originaludgave med et ordentligt cover og i en sandsynligvis bedre kvalitet end den jeg har.
#4 - Hold da op, der er da nogle der får kastet lidt op på den side/blog. Tror da lige at folk skal slappe lidt af, han tager da også gas på de røde og sin familie (hvis det altså er hans rigtige familie) og jeg synes sgu bare det er skægt :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#1 Åkepool 16 år siden
Jeg vil så bare gerne vide: Er der nogle herinde, der ved hvorfor, at manden ikke får taget sig sammen og får smidt de forpulede shows ud på dvd?
Alle vil vel gerne tjene lidt flere penge?
#2 davenport 16 år siden
#3 DarkLight 16 år siden
#4 filmz-bullettooth 16 år siden
http://www.skattetryk.dk/2006/10/11/niels-hausgaar...
#5 Åkepool 16 år siden
#4 - Hold da op, der er da nogle der får kastet lidt op på den side/blog. Tror da lige at folk skal slappe lidt af, han tager da også gas på de røde og sin familie (hvis det altså er hans rigtige familie) og jeg synes sgu bare det er skægt :)
#6 filmz-bullettooth 16 år siden