Gravatar

#11 s_dalsgaard 14 år siden

#9
Kendte faktisk ikke den side (McDVD). Jeg kan godt se det praktiske i den, men umiddelbart synes jeg det virker som om, det ikke er nemt at finde lige den udgave man leder efter og om de overhovedet har den listet. Med Gucca og Amazon er jeg helt sikker på hvad jeg linker til, fordi jeg kan deep-linke til de specifikke produkter.

Jeg må dog også indrømme at det er baseret lidt på at jeg tjener penge. Jeg får lidt hver gang nogen bruger mine links til at købe noget igennem. Derfor står det selvfølgelig stadig folk frit at bruge andre steder :)
TVSeriesOnBluRay.eu - Database of TV-series Blu-ray releases in the UK
Gravatar

#12 s_dalsgaard 14 år siden

#10
Hvis du snakker om TVSerie-Guiden har du jo ret, men der er grænser for hvor meget jeg kan nå :) Jeg har valgt at koncentrere mig om nyere serier, med en ældre smidt ind hist og her. Serier som dem du nævner er forholdsvis nemme at finde oplysninger om andre steder på nettet, også på dansk.
TVSeriesOnBluRay.eu - Database of TV-series Blu-ray releases in the UK
Gravatar

#13 Nicki52 14 år siden

#12

Ja, okay. Men har det ikke kostet penge at lave den hjemmeside?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#14 s_dalsgaard 14 år siden

Kun det som det koster at have domæne-navnet og at have den liggende på et web-hotel - ca. 150,- om året. Den tid det har taget vil jeg så helst ikke gøre op :)
TVSeriesOnBluRay.eu - Database of TV-series Blu-ray releases in the UK
Gravatar

#15 Nicki52 14 år siden

#14
Det er det samme hvis man giver middag for ca. 30 stk. personer og man har brugt 130000, så mange penge man ikke forventer de har.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#16 lagoni 14 år siden

Siden http://www.tvserie-guiden.dk/tv-serier-pa-blu-ray/...eksisterer ikke, jeg får en 404-fejl.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#17 s_dalsgaard 14 år siden

Wow.. det var en smutter, jeg rodede lige lidt rundt og fik fumlet lidt. Siden skulle være der igen nu
TVSeriesOnBluRay.eu - Database of TV-series Blu-ray releases in the UK
Gravatar

#18 McPeter 14 år siden

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#19 s_dalsgaard 14 år siden

#18
Takker. Udgivelsen er opdateret.
TVSeriesOnBluRay.eu - Database of TV-series Blu-ray releases in the UK
Gravatar

#20 Nicki52 14 år siden

#19

Bliver der kun én sæson af Privileged? Det er sådan en sjov serie med Joanna Garcia! Har været fan af hende side Reba. Og Worst Week kan jeg godt forstå for den serie har lidt svært med at finde på sjove ting, men det lykkedes da.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: