Gravatar

#1 s_dalsgaard 14 år siden

Jeg har i et stykke tid gået og undret mig over at der ikke eksisterer en europæisk udgave af TVShowsOnDVD.com og har derfor besluttet at gøre lidt ved det.

Derfor har jeg lavet en dansk udgave, godt nok kun med Blu-Ray udgivelser, for Danmark og England; et sted hvor man kan se hvad der er udgivet her og i England, hvad der er på udgivelserne af sprog og ekstramateriale - specielt om der er danske undertekster - og hvor de kan købes.

Foreløbigt er siden kun en underside på min anden side, TVSerie-Guiden.dk, og jeg er stadig igang med at færdiggøre design og få lagt de sidste udgivelser op (der er omkring 60 udgivelser indtil nu, hvoraf jeg har fået skrevet om de 40), men meningen er at den skal være en selvstændig side hen af vejen.

Tag et kig og skriv gerne jeres mening.

Siden kan findes på www.tvserie-guiden.dk/tv-serier-pa-blu-ray/.
TVSeriesOnBluRay.eu - Database of TV-series Blu-ray releases in the UK
Gravatar

#2 Nicki52 14 år siden

Har du lave det hele selv? Hvis du har, vil jeg lige spørge dig om du ved hvornår Terminator - Sarah Connor Chronicles sæson 2 på dvd.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 ReneNP 14 år siden

Nicki52 (2) skrev:
Har du lave det hele selv? Hvis du har, vil jeg lige spørge dig om du ved hvornår Terminator - Sarah Connor Chronicles sæson 2 på dvd.

Ifølge Amazon.co.uk kommer bliver den released den 30. november (på region 2).
Gravatar

#4 Nicki52 14 år siden

ReneNP (3) skrev:
Ifølge Amazon.co.uk kommer bliver den released den 30. november (på region 2).


Jeg mente i Danmark - gider ikke købe den over nettet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5 s_dalsgaard 14 år siden

Ja, jeg har lavet det hele selv. Der er ikke kommet nogen officiel release dag på anden sæson af Terminator: TSCC i Danmark endnu, men mon ikke det bliver omkring slutningen af året ligesom den engelske udgave.
TVSeriesOnBluRay.eu - Database of TV-series Blu-ray releases in the UK
Gravatar

#6 Nicki52 14 år siden

#5
Wow, jeg er imponeret. Men har du ikke flere computer for det er da svært at bruge en computer til sådan en fed hjemmeside. Har tilføjet den som favorit.

Det var ærgeligt der ikke er det, men jeg tror ikke anden sæson har været i fjernsynet i endnu. Ved ikke om den gør, det gør Lost, sæson 5 ikke.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 McPeter 14 år siden

Meget fin og brugbar side.

Der findes også mange af serierne på play.com og nogle region-all også på axelmusic.com
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 s_dalsgaard 14 år siden

Tak for rosen Nicki52 og McPeter. Det er i virkeligheden ikke fordi hjemmesiden kræver det store arbejde. Når først skabelonen er der, er det sådan set bare at finde oplysningerne på nettet og skrive dem af. Det er jo ikke fordi siden indeholder noget man ikke kan finde andre steder, men jeg syntes der manglede et sted hvor det hele var samlet.

Som McPeter siger er der masser af steder hvor man kan købe udgivelserne. Grunden til jeg har valgt kun at linke til Gucca.dk (for danske udgivelser) og Amazon.co.uk (for de engelske) er at jeg har meget positive erfaringer med at købe fra begge steder.
TVSeriesOnBluRay.eu - Database of TV-series Blu-ray releases in the UK
Gravatar

#9 HonoDelLoce 14 år siden

Det er helt sikkert en fin side..

Men - nu tjekkede jeg bare lige en enkelt serie (BoB) - hvor du linker til gucca.dk, som jo må siges ikke altid ligefrem at være det billigste sted at handle :)

- er det en uoverskuelig feature at linke til en side som f.eks. McDVD (som jeg ikke lige aner om den indeholder BD'er) eller lignende sider?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 Nicki52 14 år siden

#8
Du mangler serier som Firefly, Buffy, Angel osv. selvom de ike køre mere.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: