Gravatar

#1 Yoda 19 år siden

Ja, jeg starter lige en ny tråd, så nyheden ikke forsvinder i den gamle - håber det er OK!

Til Simpsons fans vil det sikkert være lidt af en lækkerbidsken af en nyhed.

Tjek linket og se alle FEM plastichoveder af familien Simpsons KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#2 dyg 19 år siden

Glæder mig til de står og ser pæne ud på min hylde.

Dog forstår jeg ikke helt lisa's "anatomi". Der er noget der ikke passer sammen, synes de burde have droppet den del af hendes perlekæde, der sidder i højre side.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 filmz-ataris 19 år siden

Jeg synes også det ser lidt malplaceret ud med den perlekæde. Men alt i alt ser de rigtig lækre ud :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#4 Yoda 19 år siden

Havde ikke selv bemærket perlekæden, men måske den burde være droppet - den virker, ved nærmere eftersyn, en smule forstyrrende.

Dog bliver det lækkert, når alle hoveder står på hylden. Det kunne være fint, hvis Fox fra sæson 11 begyndte at lave hoveder med de øvrige Springfield beboere - der er jo nok at tage af.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 Bates 19 år siden

Det ser rigtig godt ud! Skal dog lige ud og have de første sæsoner....argh man kan jo blive ved. Jeg har simpelthen ikke penge nok hehe :)
Gravatar

#6 Yoda 19 år siden

Nej, der er ALT for mange lækre dvd-udgivelser på markedet, og ens VISA kort er ikke altid lige lykkelig sidst på måneden ;-)
Gravatar

#7 filmz-Dennis 19 år siden

hmm. Er ikke helt enig yoda.

Syntes det er irriterende at de pludselig skifter design. Vi som ikke har plads til at have dem vendt på den rigtige måde, for jo et problem.

Nu kan jeg ikke lige huske om der står nogen på "ryggen" af boksen. Hvis den står den "forkerte" vej.

Øv!
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#8 filmz-koehler 19 år siden

syntes hellere de skulle se at få udgivet alle 16 seasoner på DVD og komme videre i teksten.. imo er de DVD covers grimme, og vil ikke eje originalerne hvis de skal se sådan ud, så skal man også smide dem i uoriginale covers, og så ryger det fede ved at eje originalen! Håber de udgiver dem med normale covers også..
Gravatar

#9 Yoda 19 år siden

Som man kan se på disse covershots, så får boxene en ryg, der minder om de foregående.

What's not to like?
Gravatar

#10 Bates 19 år siden

#8 - Ja det ville have været pænere, hvis de havde holdt en stil hele vejen. Det vil jeg give dig ret i.

Men syntes nu at de er meget cool :)

Skriv ny kommentar: