Quote of the Week! (neglet fra DVDBeaver] "A director is not entitled to please anyone. He hasn’t the right to restrict himself in the process of his work for the sake of success, and if he does he will invariably pay the price; his plan and purpose, and their realization will no longer have the same meaning for him. ... It takes little enough to appreciate art: a sensitive, subtle suggestible soul, open to beauty and good, capable of aesthetic experience..."
- Andrei Tarkovsky
Og et bokssæt for filmentusiaster, som har lyst til at se experimental film fra 20'erne og 30'erne, bl.a. et værk af en ung Orson Welles.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Nu der er nævnt kvalitetsvarer, så vil jeg da lige kaste et spørgsmål ud i lokalet:
Min fætter (håber ikke han læser denne tråd) er lige blevet student (sygeeksamen og halløj), og jeg skal have købt en gave til ham. Da han også er tosset med film, og vil uddanne sig inden for filmverdenen, vil jeg give ham en lille boks med nogle specielle film.
Nu køber jeg selv Avant Garde bokaen, så den kan han altid låne af mig, men hvilke andre små specielle og lækre sager kan man få? Der er naturligvis Film-Noir bokaerne, som jeg har overvejet, men kan folk ellers komme på spændende/skæve/specielle/klassike ting?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#41 filmz-Bruce 19 år siden
"A director is not entitled to please anyone. He hasn’t the right to restrict himself in the process of his work for the sake of success, and if he does he will invariably pay the price; his plan and purpose, and their realization will no longer have the same meaning for him. ... It takes little enough to appreciate art: a sensitive, subtle suggestible soul, open to beauty and good, capable of aesthetic experience..."
- Andrei Tarkovsky
Og et bokssæt for filmentusiaster, som har lyst til at se experimental film fra 20'erne og 30'erne, bl.a. et værk af en ung Orson Welles.
#42 dyg 19 år siden
#43 dyg 19 år siden
Min fætter (håber ikke han læser denne tråd) er lige blevet student (sygeeksamen og halløj), og jeg skal have købt en gave til ham. Da han også er tosset med film, og vil uddanne sig inden for filmverdenen, vil jeg give ham en lille boks med nogle specielle film.
Nu køber jeg selv Avant Garde bokaen, så den kan han altid låne af mig, men hvilke andre små specielle og lækre sager kan man få? Der er naturligvis Film-Noir bokaerne, som jeg har overvejet, men kan folk ellers komme på spændende/skæve/specielle/klassike ting?
#44 filmz-Bruce 19 år siden
Rank Collection
Gangsters Collection
Hitchcocks nye Masterpiece Collection.
Astaire & Rogers Bokssæt
The Thin Man Collection
Den nye Stanley Kubrick 7 disc boks fra Asien
ellers kig på denne side
Og denne side
#45 filt 19 år siden
#46 filmz-Bruce 19 år siden
#47 filt 19 år siden
#48 dyg 19 år siden
#49 filmz-Bruce 19 år siden
#50 filmz-ataris 19 år siden
5 disc:
http://dvdfromkorea.com/shop/p_detail.asp?idx=2288...
7 disc:
http://global.yesasia.com/en/PrdDept.aspx/pid-1004...