Gravatar

#1 Verbal 17 år siden

Jeg står og skal et lille smut til Prag. Det siges at tingene dernede skulle være en del billigere end herhjemme. Derfor er det vel også oplagt at kigge på hvad de har af dvd'er i henholdsvis butikker og på markeder. Men inden ville jeg høre, om der er nogen der selv har været i Prag og har erfaringer med hensyn til dvd-handel?

Mine tanker går primært på hvordan billedekvaliteten er, om der er engelske undertekster, om der er mange i piratkopier og om det i det hele taget er en god idé at investere i dvd'er i Prag?
And like that... he's gone.
Gravatar

#2 xtooms 17 år siden

Jeg har købt et par dvder, og de var med dk sub, kvaliteten var den samme som i danmark, men prisen er ikke specilt billig. var dog heldig at finde 2 for 100. jeg handlede i et indkøbscenter, og der var ikke nogen piratkopi dvder, men det er da muligt at hvis du handler hos gadehandlere at det er piratkopier. Mvh Jesper
Trust No 1
Gravatar

#3 Yoda 17 år siden

Priserne på musik og film er ikke meget anderledes i Prag end i Danmark - ikke når vi taler originale, i hvert fald. Ang. piratkopier, så har jeg ikke nogen idé om, hvor udbredt handlen er med disse. Men som sagt, så er priserne på originale meget lig dem i Danmark.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 Verbal 17 år siden

Pokkers! Her håbede jeg lige, at der var mulighed for at jeg kunne stable en lille pæn bunke film sammen på min tur. Men det er der så ikke noget at gøre ved. Jeg takker mange gange for jeres svar.
And like that... he's gone.

Skriv ny kommentar: