Gravatar

#1 Pytter 17 år siden

De udkommer jo begge to på tirsdag, og situationen er at jeg har et gavekort på 200,- til elgiganten, som jeg havde tænkt mig at bruge på én af de to film. Jeg skal selvfølgelig eje begge to før eller senere, da jeg elsker begge film, men på vidt forskellige måder. Hvilken skal jeg bruge gavekortet på?
Hehe! ved godt det er en fuldstændig ligegyldig tråd, men kan sgu ikke finde ud af hvilken jeg skal vælge?
Hjælp mig!
-Tak.
Hvad skulle vi gøre uden film?
Gravatar

#2 Yoda 17 år siden

Tja, jeg ville vælge "Pan's Labyrinth"...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 filmz-DocDoom 17 år siden

Hvis du allerede ved at du skal eje begge og du elsker begge, så er det jo irrelevant, at jeg siger, at Labyrinth stinker max.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#4 filmz-CAADK 17 år siden

Jeg har kun set Pans Labyrinth, men det er helt klart en af de bedste film fra 2006. Den kræver dog at man bryder sig om, eller ihvertfald kan acceptere eventyr elementerne, og naturligvis kan holde ud at se en spansk film(der er jo nogen der er sådan).
300 kunne jeg forestille mig var mere drenget og visuelt flot, men hvorfor ikke bare sælge gavekortet og købe begge film på nettet for samme pris?
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#5 Corgan 17 år siden

Jeg ville også vælge Pan's Labyrinth.
Gravatar

#6 lagoni 17 år siden

#5 - nu er jeg altså nysgerrig, hvorfor laver du den tomme linje først i alle dine indlæg?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 filmz-DocDoom 17 år siden

4: "kræver dog at man bryder sig om, eller ihvertfald kan acceptere eventyr elementerne"

Tja... jeg gik ellers netop ind for at se den p.g.a. fantasy-traileren. Og så så jeg en halvsløv krigsfilm. Det VAR altså en fantasy-trailer, som i fantasi. De havde ALLE fantasy-scenerne med i traileren. Det kalder jeg vildledende markedsføring.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#8 aknot 17 år siden

Jeg ville også vælge Pan's Labyrinth.
Gravatar

#9 Corgan 17 år siden

#6:

He he he... godt set. Tjaa... det ved jeg ikke. Jeg gør det på alle indlæg overalt på nettet og i mine emails. Tror det er fordi jeg synes det ellers ser alt for "presset" ud. Jeg kan godt lide at have lidt plads. Det ser lidt "forkert" ud i mine øjne, hvis jeg ikke gør det. It's mental, I guess. :-D
Gravatar

#10 lagoni 17 år siden

#6 - sjovt som man har sine små vaner :) Har bare undret mig over det længe, nu måtte jeg ha' svar :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: