Jeg har som sikkert mange andre lige købt den nye danske DVD med Pirates of Caribbean II. Men på skiven opdagede jeg en digital fejl hvor billedet i et par frames bliver helt pixeleret. tidspunktet er 76:59 hvor Jack kigger op bag kompasset. Nogen med lignende problemer på deres skiver?
Samtidig er der en fejl på region 2 disken. Denne opstår i forbindelse med at man skifter lag. Ved dette skifte opstår en meget tydelig pixelfejl. Den står kun på skærmen ½-1 sekund, men det er nok til man bliver lidt sur. Sådan noget burde ikke ske. Men udover dette, er der tale om 2 flotte transfers, hvor region 1 versionen, som nævnt, står en anelse bedre.
(Sakset fra Jimsdvdsite.dk hvor der også er et billede af fejlen)
#1 filmz-playstation 18 år siden
#2 Yoda 18 år siden
Jeg har lige tjekket scenen, men ingen problemer hos mig.
#3 maniac 18 år siden
Hvis du har mulighed, så test scenen på en anden afspiller også, så du kan udelukke om det er skiven eller afspilleren, der er problemet.
#4 filmz-playstation 17 år siden
Samtidig er der en fejl på region 2 disken. Denne opstår i forbindelse med at man skifter lag. Ved dette skifte opstår en meget tydelig pixelfejl. Den står kun på skærmen ½-1 sekund, men det er nok til man bliver lidt sur. Sådan noget burde ikke ske. Men udover dette, er der tale om 2 flotte transfers, hvor region 1 versionen, som nævnt, står en anelse bedre.
(Sakset fra Jimsdvdsite.dk hvor der også er et billede af fejlen)