#1 Jeg har den selv, men har endnu ikke set den. Jeg har dog ladet mig fortælle, at den skulle være ret fed (dog en lidt atypisk gyserfilm). Meget stemningsfuld/atmosfæremættet, især hvis man har mulighed for at nyde den i surround.
Og, ja, indpakningen alene er næsten de 120,- værd, for det er sgu en lækker udgave, så bare slå til.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg synes det er en yderst vellykket film. Den er en smule uhyggelig, men sørg for at pumpe lyden op, så skal du nok få et par chok! Meget stemningsfuld.
Indpakningen er rigtig fed, men de har godt nok klemt det godt og grundigt ned i den slipcase må man sige. Har I andre lagt mærke til at der indeni digipack'en står:
#1 filmz-jimmil 19 år siden
Det skulle være en ny form for gyser film, men hvordan ?
#2 filmz-yoshimura 19 år siden
Og, ja, indpakningen alene er næsten de 120,- værd, for det er sgu en lækker udgave, så bare slå til.
#3 filmz-Bruce 19 år siden
#4 filmz-jimmil 19 år siden
vender du lige tilbage når du har set den : )
Tak yoshimura
#5 jjj 19 år siden
God film og kan kun give yoshimura og bruce ret, indpakningen er det hele værd
#6 filmz-propagandapanda 19 år siden
Indpakningen er rigtig fed, men de har godt nok klemt det godt og grundigt ned i den slipcase må man sige. Har I andre lagt mærke til at der indeni digipack'en står:
LARS
DENMARK
2003
Hvad hulen har det af relation til filmen??