Gravatar

#1 filmz-jimmil 19 år siden

Er der nogle der har set R-piont, og er den vær at bruge ca 120 kr på ?

Det skulle være en ny form for gyser film, men hvordan ?
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 19 år siden

#1 Jeg har den selv, men har endnu ikke set den. Jeg har dog ladet mig fortælle, at den skulle være ret fed (dog en lidt atypisk gyserfilm). Meget stemningsfuld/atmosfæremættet, især hvis man har mulighed for at nyde den i surround.

Og, ja, indpakningen alene er næsten de 120,- værd, for det er sgu en lækker udgave, så bare slå til.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 filmz-Bruce 19 år siden

Har den også, men heller ikke set den. Kan kun gi' Yoshimura ret. Indpakningen alene er det hele værd :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 filmz-jimmil 19 år siden

Ok så må jeg hellere komme igang før den er udsolgt.
vender du lige tilbage når du har set den : )

Tak yoshimura
Gravatar

#5 jjj 19 år siden

R Point er en god film. Der er ikke så meget gys i den, den er derimod meget stemningsfuld.

God film og kan kun give yoshimura og bruce ret, indpakningen er det hele værd
Gravatar

#6 filmz-propagandapanda 19 år siden

Jeg synes det er en yderst vellykket film. Den er en smule uhyggelig, men sørg for at pumpe lyden op, så skal du nok få et par chok! Meget stemningsfuld.

Indpakningen er rigtig fed, men de har godt nok klemt det godt og grundigt ned i den slipcase må man sige. Har I andre lagt mærke til at der indeni digipack'en står:

LARS
DENMARK
2003

Hvad hulen har det af relation til filmen??

Skriv ny kommentar: