Gravatar

#11 filmz-sparrowed 19 år siden

Nu er filmene bestilt....Det blev Passion of the christ 50kr og The Incredibles 2disc collector's set til 88kr.. Man's best friend 50kr...Oceans 12 til 82kr ca 270kr...det er sgu da billigt såfremt kvaliteten er god...som de 3 af dem ihvertfald er.

Der skal holdes marathon over min projektor LG RD JT30, sammen med vennerne i en af de kommende weekender, før afrejse (ferie) til tyrkiet.
Skal afsted d. 15-22 i denne måned...mon ikke man kan købe en stak dvd'er dernede? Sidst jeg var afsted købte flere af mine Højskolekammerater brændte dvd'er til en pris af 50øre og en 1krone stk.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#12 dolphinfriendly 19 år siden

Mine forældre har en hytte i Alanya, og har derfor købt et par bændte film dernede til ingen penge. Ikke altid den allerbedste kvalitet - de film der var gode, har jeg nu udskiftet til bedre "originale" udgaver - men jeg så bl.a. "Hellboy" og "Troy" ihvertfald fire-fem måneder før de fik bio premiere i DK.

Så da en oplagt mulighed for at tjekke et par film ud, til (næsten) ingen penge.

Gravatar

#13 filmz-yoshimura 19 år siden

#11 og 12 Nu er der vist nogen, der skal passe på, de ikke brænder nallerne. Dette er ikke stedet for en diskussion af den slags griseri.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#14 Yoda 19 år siden

Puha! Man køber ikke brændt, hvis man er filmelsker.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#15 dolphinfriendly 19 år siden

#13 & #14
Jeg har 260 dvd film som er købt "fair and square" i diverse butikker, og brændte film er heller ikke noget jeg beskæftiger mig med ellers. Men i Alanya var der kun brændte film i dvd butikkerne, og da jeg fik mulighed for at se nævnte film så længe før de kom ud, kunne jeg ikke lade være. De færreste ville nok ikke kunne lade være.

Dog var jeg i biffen for at se begge (også selv om jeg ikke kan fordrage "Troy" - men måtte se den pga. lyd og effekterne i en god biograf), og har nu 3 disc SE udgaven af "Hellboy" (begge film blev i Tyrkiet, i mine forældres lejlighed - da de har dvd og laserdisc afspillere dernede).

Jeg er helt bestemt enig i, at man skal have film originalt, og retfærdiggøre dog heller ikke mine handlinger - men nej, det var heller ikke ment som en opfordring til at købe brændt, håber ikke man misforstod mig.

Gravatar

#16 Yoda 19 år siden

Du er undskyldt ;-)

Jeg regnede nu heller ikke med, at du opfordrede til lyssky forretninger - absolut ikke.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: