Vil høre om der er nogle herinde, der har købt af disse tilbud... The incredibles 2disc og Oceans 12 + andre? Begge af de nævnte film, koster under 90kr...hvordan er kvaliteten af disse 2 udgivelser så?? Vil helst undgå at købe for meget ind, hvis kvaliteten ikke er god, da jeg har dårlige erfaring med 2 skiver....bl.a. Van Helsing og Around the world in 80 days. Evt andre tilbud på nettet hvor man kan købe filmene til ca samme pris? er dog bekendt med cd-wow og amazon osv...men skulle der gemme sig lignende steder....
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Der bliver jaevnligt postet tilbud i 'Heads Up' traaden, den kan du holde lidt oeje med hvis du vil laere nogle nye indkoebssteder at kende.
Generelt haenger kvalitet ikke sammen med udgivelsesland eller region, ihvertfald ikke saa meget at man kan sige at alle 'indsaet land's dvd udgivelser stinker.
Men naar det er sagt, findes der meget skrabede f.eks hong Kong udgivelser, men det er ikke anderledes end at vi ogsaa har et selskab i DK, On-air der indimelem smider om sig med meget skrabede og til tider meget tvivlsomme udgivelser.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#6 den film (around the world in 80days)jeg havde købt hos cd-wow.com havde jeg en mistanke om at den var optaget i en biograf,,,med forbedret lyd...eller bare dårlig billedoverførsel/generel teknisk dårlig overførsel. Filmen var bestemt ikke de 100kr værd. Derfor satser jeg mest på region 1'erne Men hvis The incredibles er af god kvalitet, køber jeg den da, som et selvfølge.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Du kan ikke generalisere sådan. Jeg har mange R3, og også en del R0, udgivelser, og jeg har ikke oplevet sindsyg ringe billedkvalitet. En god idé er at tjekke en side som dvdcompare.net inden man køber.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Around the World in Eigthy Days var også en undtagelse, da den var forfærdelig ringe kvalitet og ikke engang havde inkluderet et DD 5.1 spor. Forklarelsen, så vidt jeg er orienteret, er, at det var en DVD fra hovedlandet af Kina (altså ikke Hong Kong), hvor de tydeligvis ikke har resourcerne til at lave et solidt transfer. Normale R3 (Dem fra CD-Wow er vist også fra HK) er ganske udmærkede, og oftest identiske med R1.
Har ikke til dato fået een eneste R3'er i dårlig kvalitet, faktisk tværtimod. Men checker dem også altid af i anmeldelser eller holder mig til de koreanske eller japanske udgivelser, da disse meget sjældent skuffer.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 filmz-sparrowed 19 år siden
Jeg er faldet over nogle gode tilbud igennem www.axelmusic.dk
Vil høre om der er nogle herinde, der har købt af disse tilbud... The incredibles 2disc og Oceans 12 + andre?
Begge af de nævnte film, koster under 90kr...hvordan er kvaliteten af disse 2 udgivelser så?? Vil helst undgå at købe for meget ind, hvis kvaliteten ikke er god, da jeg har dårlige erfaring med 2 skiver....bl.a. Van Helsing og Around the world in 80 days. Evt andre tilbud på nettet hvor man kan købe filmene til ca samme pris? er dog bekendt med cd-wow og amazon osv...men skulle der gemme sig lignende steder....
#2 filmz-Kadann 19 år siden
#3 El vez 19 år siden
Generelt haenger kvalitet ikke sammen med udgivelsesland eller region, ihvertfald ikke saa meget at man kan sige at alle 'indsaet land's dvd udgivelser stinker.
Men naar det er sagt, findes der meget skrabede f.eks hong Kong udgivelser, men det er ikke anderledes end at vi ogsaa har et selskab i DK, On-air der indimelem smider om sig med meget skrabede og til tider meget tvivlsomme udgivelser.
#4 filmz-Kadann 19 år siden
#5 filmz-sparrowed 19 år siden
http://www.axelmusic.dk/list/t_dvd/d_importoffers?...
Det er mere filmens billedmæssige kvalitet jeg er interesseret i at vide om...da around the world in 80 days R0/3 ikke just var imponerende.
#6 dyg 19 år siden
#7 filmz-sparrowed 19 år siden
Filmen var bestemt ikke de 100kr værd.
Derfor satser jeg mest på region 1'erne
Men hvis The incredibles er af god kvalitet, køber jeg den da, som et selvfølge.
#8 dyg 19 år siden
#9 ks 19 år siden
#10 filmz-Bruce 19 år siden