Jeg sad lige og prøvede at se den, men måtte slukke efter 15 min. Er det meningen at alle hoved-karaktererne skal være så irriterende? Er det bevidst at man ikke skal kunne lide dem? Ja, jeg undrer mig bare en smule...
Sæt den på igen, den film er da skide sjov og meget rammmende om hele generation x generationen. Syntes nu at Winona Ryder er ret morsom, selvom hun virker provokerende og det samme gælder for så vidt de andre skuespillere. De forskellige personerners indbyrdes forhold blir rusket godt og grundigt igennem i løbet af filmen. Nogen ting løser sig andre ikke og det er det, der er med til at gøre den hudløst ærlig i sin fortælling.
Så jeg kan kun anbefale dig at du prøver at se den helt færdigt, det vil du ikke fortryde. Glæd dig til scenerne imellem John Mahoney som opblæst tv-vært og Winona Ryder, som arbejder som assistent, på hans show. Bare man var ligså cool som hende! Og scenerne hvor Ethan Hawke og Ben Stiller verbalt duellere om Winonas hjerte er også ret underholdende.
Kort og godt en herlig film som jeg gir 5/6 :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Hmmm... Jeg synes netop det var deres "generation x" dialog der gik mig på nerverne heheh. Men ja måske jeg skulle give den en chance til (eller måske Kadann bar skulle få den billigt).
#1 PredatorX 18 år siden
#2 NightHawk 18 år siden
Så jeg kan kun anbefale dig at du prøver at se den helt færdigt, det vil du ikke fortryde. Glæd dig til scenerne imellem John Mahoney som opblæst tv-vært og Winona Ryder, som arbejder som assistent, på hans show. Bare man var ligså cool som hende! Og scenerne hvor Ethan Hawke og Ben Stiller verbalt duellere om Winonas hjerte er også ret underholdende.
Kort og godt en herlig film som jeg gir 5/6 :)
#3 filmz-Kadann 18 år siden
Som fætter guf siger, prøv at give den en chance mere.
#4 PredatorX 18 år siden
#5 filmz-Kadann 18 år siden
Do that, ellers kan du altid slippe af med den ved at sælge den til mig. :-p