Jarh, har siddet og kigget efter tegnefilmen fra Don Bluth, men kan så absolut ikke finde den på dvd, kun som R1, og det får min nivø og niece jo ikke meget ud af :)
så tænkte jeg om nogen af jer har set den som R2 på dvd, eller ved noget om, om den vil er på vej, eller nogen sinde vil kommer på dvd :)
Jeg har selv ledt længe efter den, men kan heller ikke finde den. Ville specielt gerne have fingre i II'eren i det vilde vesten.
Har ikke kunnet finde ud af noget indtil videre, men for et par uger siden købte jeg Landet for Længe Siden til 99,- hos TP-musikmarked, og den havde jeg heller ikke kunnet finde, så måske er der håb?! :-)
Ja - jeg skal da have dansk tale på - det er sådan jeg er vokset op med dem, så... Vil selvfølgelig også være sjovt at se dem på engelsk, men for nostalgiens skyld, du ved... :-)
jeg er selv meget interesseret i den danske, og jeg håber i den grad de bevarer de danske stemmer... det kan jo være den kommer når der er 20 års jubilæum i 2006... hvilket filmselskab lavede den, og hvem har dem i danmark... så kan man jo ringe og spørge...
#1 filmz-gatnuk 20 år siden
så tænkte jeg om nogen af jer har set den som R2 på dvd, eller ved noget om, om den vil er på vej, eller nogen sinde vil kommer på dvd :)
#2 McPeter 20 år siden
Har ikke kunnet finde ud af noget indtil videre, men for et par uger siden købte jeg Landet for Længe Siden til 99,- hos TP-musikmarked, og den havde jeg heller ikke kunnet finde, så måske er der håb?! :-)
#3 filmz-vassago 20 år siden
#4 McPeter 20 år siden
#5 filmz-gatnuk 20 år siden
#6 thomas040 19 år siden