Hej, Min kærestes far har gentagne gange lånt en af hendes dvd bokse, og den har nu søgt tilflugt hos mig, da faderen er en ondskabsfuld dvd mishandler. Det ses blandt andet ved at der på en af dvd'erne er kommet mærker efter at dvd skiven har ligget direkte på en dvd afspiller, og desuden er der tonsvis af fedtede fingre på skiverne. Jeg ville hører hvad der er mest fornuftigt at bruge til at fjerne disse fedt fingre?
Mark
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Svaret på alt i disse moderne tider er mikrofiberklude :) Jeg ville tage en af de helt fine, der normalt bruges til glas, og så ellers bare en gang varmt vand og en hård opvridning, så må det være fint.
#1 Collateral 17 år siden
Min kærestes far har gentagne gange lånt en af hendes dvd bokse, og den har nu søgt tilflugt hos mig, da faderen er en ondskabsfuld dvd mishandler. Det ses blandt andet ved at der på en af dvd'erne er kommet mærker efter at dvd skiven har ligget direkte på en dvd afspiller, og desuden er der tonsvis af fedtede fingre på skiverne. Jeg ville hører hvad der er mest fornuftigt at bruge til at fjerne disse fedt fingre?
Mark
#2 mvejen 17 år siden
Jeg tør ikke anbefale det....men i fordums tid mindes jeg at have rengjort nogle CD-ROM'er med almindeligt sæbevand....
#3 Collateral 17 år siden
#4 myggen 17 år siden
#5 Yoda 17 år siden
En grensaks - så kan den formastelige tage ved lære ;-)
#6 myggen 17 år siden
#7 Collateral 17 år siden
#4: Jeg vil prøve det en af dagene, takker.