Hej! Jeg are har lige købt Riget boksen på DVD, det er den "gamle" boks med Riget I og II, ikke de nye 99kr udgivelser.
Jeg har et probleme med den: der er en lodret hvid stribe ude i kanten af billedet. Det er ikke til at se hvis man propper disken til et 4:3 fjernsyn, men det kan ses når jeg afspiller den på min computer, som jeg til dagligt ser film på.
Har i oplevet det samme, og hvad mener i om det ? Kan det ses på et widescreen TV ?
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
Jeg har den gamle, men har ikke oplevet problemet på hverken 4:3 eller 16:9 tv... Men som du skriver, er det i kanten, og det er jo den del der som regel bliver beskåret i konverteringen til tv-billede
#1 filmz-WSTE_M 20 år siden
Jeg are har lige købt Riget boksen på DVD, det er den "gamle" boks med Riget I og II, ikke de nye 99kr udgivelser.
Jeg har et probleme med den: der er en lodret hvid stribe ude i kanten af billedet.
Det er ikke til at se hvis man propper disken til et 4:3 fjernsyn, men det kan ses når jeg afspiller den på min computer, som jeg til dagligt ser film på.
Har i oplevet det samme, og hvad mener i om det ?
Kan det ses på et widescreen TV ?
descend on us all this day, and for evermore.
#2 maniac 20 år siden
#3 Morbid 20 år siden