jeg har lige et spørgsmål omkring de dvd udgaver af Ringenes herre hvor der i hver af filmene er cirka 20 min mere film, og så er der de udgaver som er vist i bio, hvad er forskellen, og er det de 20 min ekstra værd at købe den pakke med alle 3 film med 20 min ekstra til 1300 kr, hvorimod man kan købe alle 3 film til 300 kr bare uden de ekstra 20 min i hver, hvad ville i gøre????
Jeg ville helt sikkert købe Extended Edition udgaverne. Der er mange rigtige gode scener der er tilføjet som giver det hele mere dybte.
"Return of the King" har 50min extra og ikke blot 20min. Desuden er der langt mere extra matriale om hvordan de har lavet det hele end på de normale udgaver.
Men... Der er jo godt nok et stort spring i pris, så det kommer vel lidt an på hvor meget du holder af filmene, og om du kunne tænke dig at få et grundigt kig bag scenen.
Du kan finde anmeldelser af Extended Edition DVD'erne under R her på Filmz.dk
Efter min mening, er de tre extended editions helt sikkert pengene værd. Du får desuden heller ikke "bare" 20 min. ekstra pr. film, du får en version af filmene der er mere tro mod bøgerne, timevis af ekstramateriale og en lækker indpakning.
Det er iøvrigt langt fra sikkert at du skal op og give 1300 kr. for filmene, Kvickly har f.eks. lige haft alle tre film på tilbud til omkring 600 kr. i en samlet pakke, hvis jeg ikke husker helt galt. Hvis du kan undvære danske undertekster, har de været helt nede på omkring 150 kr. hos diverse udenlandske forhandlere.
Og der er ingen tvivl om hvad man bør gøre, hvis man holder af disse film, nemlig at hoste op med pengene. Jeg er ihvertfald meget glad for mine tre.
Kommentarspor, ekstramateriale, DTSlydspor samt en masse ekstra scener (faktisk tror jeg nok at ROTK er oppe på ca. 40 min ekstra tilføjet filmen.) Lækker indpakning osv... Jeg ville til enhver tid satse på de udvidede udgaver.
Jeg gav selv 'fuld' pris da de udkom - og har ikke fortrudt et øjeblik :)
Og som nævnt kan du finde dem til priser langt under 1300 kr - så det er bare med at komme igang! :)
#6 Den samlede pris løber op i £31.04, dvs. 340 Dkr.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-putte 18 år siden
Putte
#2 vapor 18 år siden
Der er mange rigtige gode scener der er tilføjet som giver det hele mere dybte.
"Return of the King" har 50min extra og ikke blot 20min.
Desuden er der langt mere extra matriale om hvordan de har lavet det hele end på de normale udgaver.
Men... Der er jo godt nok et stort spring i pris, så det kommer vel lidt an på hvor meget du holder af filmene, og om du kunne tænke dig at få et grundigt kig bag scenen.
Du kan finde anmeldelser af Extended Edition DVD'erne under R her på Filmz.dk
#3 filmz-Kadann 18 år siden
Det er iøvrigt langt fra sikkert at du skal op og give 1300 kr. for filmene, Kvickly har f.eks. lige haft alle tre film på tilbud til omkring 600 kr. i en samlet pakke, hvis jeg ikke husker helt galt. Hvis du kan undvære danske undertekster, har de været helt nede på omkring 150 kr. hos diverse udenlandske forhandlere.
Og der er ingen tvivl om hvad man bør gøre, hvis man holder af disse film, nemlig at hoste op med pengene. Jeg er ihvertfald meget glad for mine tre.
#4 rubkick 18 år siden
#5 filmz-Cyberdog 18 år siden
Jeg ville til enhver tid satse på de udvidede udgaver.
Jeg gav selv 'fuld' pris da de udkom - og har ikke fortrudt et øjeblik :)
Og som nævnt kan du finde dem til priser langt under 1300 kr - så det er bare med at komme igang! :)
600 kr samlet lyder realistisk.
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971
#6 rubkick 18 år siden
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0002VJT2...
Porto hos amazon udgør kun £1.49. Der er ikke så meget at betænke sig på - med mindre man KRÆVER DK tekster.
#7 filmz-yoshimura 18 år siden
#8 rubkick 18 år siden
#9 filmz-putte 18 år siden
#10 filmz-Cyberdog 18 år siden
Film 1 - 30 min ekstra
Film 2 - 40 min ekstra
Film 3 - 50 min ekstra
Er set idag i Kvickly til samlet 595 kr (DK-udgivelse)
Merry X-mas!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971