Gravatar

#1 filmz-ph123 19 år siden

Jeg fik ROTK EE i julegave og mangler nu de to første som EE, for dem skal jeg jo have!
Er der nogen der ved om de i nær fremtid falder i pris, eller om de bliver ved med at koste de 450kr som er prisen de fleste steder.
Og nej, jeg vil ikke nøjes med de engelske udgaver, da jeg skal have danske undertekster på. :-)
en lille skål med lim og tis
Gravatar

#2 Zelle 19 år siden

Axelmusic har dem begge til 180,-

EDIT: Sorry, det var i R1.
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#3 filmz-Munk 19 år siden

CDON har dem til 319kr... Dog er de midlertidigt udsolgte og emballagen er desværre svensk!

Klik her
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#4 filmz-ph123 19 år siden

har set at cdon har dem, men jeg må indrømme at jeg ikke er meget for at omslaget er på svensk. Jeg har nu brugt lang tid på at finde en forhandler som har dem billegere end de normale 449,-, og det eneste jeg er kommet frem til er softXchange som har dem til lidt under de 400.
Ret tyndt at der ikke er mere konkurrence på sådanne film.

Så spørgsmålet går vel egentlig på, om prisen i nær fremtid kunne falde med en 100mand eller mere.
en lille skål med lim og tis
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 19 år siden

#4 Der er som regel ikke den store konkurrence på de danske udgivelser, så du skal nok ikke forvente de helt store prisfald i nærmeste fremtid. De to foregående (danske) R2 EE er mig bekendt stadig forholdsvis dyre.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: