Du skal ikke regne med at kunne sælge dine DVD film til butikker for en fair pris. Hvis jeg var dig, ville jeg satse på at sælge dem privat - bl.a. til folk herinde. :)
Det kommer også an på hvor i landet. Accord er altid en mulighed. De er dog (efter min mening) en flok klaphuggere, der tager røven på enhver hvis de kan slippe afsted med det. Ellers Blockbuster, men det er vist heller ikke specielt gode tilbud du skal regne med fra deres side. Det er vist omkring 7,- pr. DVD du skal regne med, men det kommer an på hvor gamle de er.
Som sagt afhænger det af hvor i landet du befinder dig, men gå for guds skyld ikke ind i Blockbuster og sælg dem! Så kan man ligeså godt give dem væk... Sælg dem privat via nettet er smartest. Internet auktion måske?
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
#1 filmz-Kviksand 18 år siden
#2 dolphinfriendly 18 år siden
Det kommer også an på hvor i landet. Accord er altid en mulighed. De er dog (efter min mening) en flok klaphuggere, der tager røven på enhver hvis de kan slippe afsted med det. Ellers Blockbuster, men det er vist heller ikke specielt gode tilbud du skal regne med fra deres side. Det er vist omkring 7,- pr. DVD du skal regne med, men det kommer an på hvor gamle de er.
#3 filmz-Chemic 18 år siden
Sælg dem privat via nettet er smartest. Internet auktion måske?
#4 filmz-Kviksand 18 år siden
#5 Bates 18 år siden
#6 fubar 18 år siden
#7 gi-jones 18 år siden