Gravatar

#1 filmz-zenne 19 år siden

Heysa
Tænkte i film nørder kunne hjælpe mig, og fortælle mig hvad sangen hedder som bliver brugt i denne trailer:

http://www.sonypictures.com/movies/spiderman2/vide...

På forhånd tak :)
Gravatar

#2 elwood 19 år siden

musikken er Lacrimosa

af Immediate Music

det er ikke noget band eller orchestra men et selskab som laver musik og sælger det til f.eks. filmselskaber, så vidt jeg ved.

så du vil ikke kunne købe det nogen steder, med mindrer du hedder Warner Brothers eller ligende og har en masse penge 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 filmz-zenne 19 år siden

Hmm, der må da findes nogle bootlegs eller andet? Kan da ik være rigtigt det ik kan købes..
Gravatar

#4 elwood 19 år siden

#3 man kan sikkert skaffe det på ulovligvis, som vi ik skal komme ind på her, men musikken er ikke til salg for meningheden.

If you're searching for "music library" jingles, and simple "feel-good" background music, READ NO FURTHER -- this website is NOT for you! Our unique compilation of distinguished cues are targeted specifically toward Major Motion Picture and Television Advertising Campaigns.
Why are we so unique in our concept, style, and rate card?

Having worked many years producing music for film advertising, we saw a real need to provide an elevated and readily available "production library" of well-crafted cinematic cues to fulfill the incredible deadline and production demands within the film marketing community.

Started in 1992 by composers/producers Jeffrey Fayman and Yoav Goren, Immediate Music LLC is now a growing collection of composers who currently work daily in film and television music. In the competitive market of motion picture advertising, the quality of the compositions as well as high production levels, have to hold up against the finest motion picture scores available.

se mere på deres egen side her
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 putandtake 19 år siden

Der skulle være til at hitte her
http://membres.lycos.fr/ligneaunorman/
...

Skriv ny kommentar: