Jeg mener at det har været sådan at de første 4 seasoner på dansk kom 2-3 måneder efter den blev udgivet i R1, så ville gætte på en februar - Marts. Men er næsten sikker på det ikke bliver den 21/12, da jeg de andre gange nok har været lidt for optimistisk og spurgt efter den på udgivelses dato'en for R1 nede i tp :) Men ville også meget gerne høre en præsic dato, så jeg kan nå og spare op og tage fri fra skole og arbejde den dag :)
De er holdt op med at lave commentary på hver afsnit, og det er noget jeg er meget træt af. Jeg ser med største fornøjelse både Simpsons og Futurama med kommentar-sporte på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#5 Jeg er også stor Simpson fan, men er ligglad med kommentar sporet. Det er jo bare tilfældig sna de fyrer af. "Ja, og her har vi gjort sådan, og sådan og (ræk mig lige lighteren) ..." :( Ikke de største relevationer der kommer frem der.
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
#6 - "Ja, og her har vi gjort sådan" er lige netop det jeg finder sjovt at høre. Hvilke tanker der ligger bag, hvilke problemer de har haft, anekdoter om gæstestjernerne og meget mere. Jeg nyder det i fulde drag.
Ja nu snakker i vel om den danske udgave! Men jeg kan se at der på den amerikanske udgave er kommentarspor til alle afsnittene...Så i kan vel bare købe den isteden for den danske..
Personligt foretrækker jeg også den amerikanske... den er LANGT billigere og den udkommer før den danske....
#8 - Ja, det er der. Men rygtet gik længe på, at de havde undladt at lave det på alle afsnit, pga det så ville gå hurtigere med at få udgivet sæsonerne... Og den skulle gerne komme med posten til mig i morgen.
#1 filmz-ken-greve 20 år siden
Jeg kan se at season 5, udkommer d. 21 Dec på Axelmusic.dk
Og det er skam billigt!
Men... Nogen der ved hvornår season 5, udkommer med danske undertekster?
#2 filmz-Slowazz 20 år siden
Men ville også meget gerne høre en præsic dato, så jeg kan nå og spare op og tage fri fra skole og arbejde den dag :)
#3 filmz-WSTE_M 20 år siden
Der er med god garanti danske undertekster på (det plejer der at være)
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0006IWQI...
descend on us all this day, and for evermore.
#4 Cowabunga 19 år siden
#5 dyg 19 år siden
De er holdt op med at lave commentary på hver afsnit, og det er noget jeg er meget træt af. Jeg ser med største fornøjelse både Simpsons og Futurama med kommentar-sporte på.
#6 filmz-WSTE_M 19 år siden
"Ja, og her har vi gjort sådan, og sådan og (ræk mig lige lighteren) ..." :(
Ikke de største relevationer der kommer frem der.
descend on us all this day, and for evermore.
#7 dyg 19 år siden
#8 filmz-moule-diz 19 år siden
Personligt foretrækker jeg også den amerikanske... den er LANGT billigere og den udkommer før den danske....
#9 dyg 19 år siden