Er der nogen som ved, om der er planer om at udsende skadestuen på dvd. De første 3 sæsoner er kommet på dvd i USA, men jeg vil jo gerne have det med danske undertekster.
Så virker det ikke lidt mærkeligt at de ikke er udkommet til danmark/europa endnu. Hvem er det som bestemmer om de skal udkomme ?
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Ja det er godt nok irriterende. Synes det virker mærkeligt at sådan en populær serie ikke kommer til Danmark, når man ser andre serie gør det. Der skal vel bare lægges danske undertekster på, det er vel det hele.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg skulle netop til at lave en tråd om dette. Nogen der ved hvem man kan skrive til for at få at vide om de er på vej på region 2? Det er en de fedeste serier til dato, så jeg håber meget at der er nogen der kan hjælpe med dette problem...
Tjaaa siden det er Amblin/Warner var det måske en ide at kontakte Sandrew/Metronome da de normalt står for deres udgivelser. Der er på det seneste udkommet en del tv-serier med danskt tekst, så hvem ved måske dukker den op en dag :)
#1 filmz-jonasgr 19 år siden
Er der nogen som ved, om der er planer om at udsende skadestuen på dvd. De første 3 sæsoner er kommet på dvd i USA, men jeg vil jo gerne have det med danske undertekster.
Så virker det ikke lidt mærkeligt at de ikke er udkommet til danmark/europa endnu. Hvem er det som bestemmer om de skal udkomme ?
'Cause I'm evil"
#2 filmz-nicolai1989 19 år siden
#3 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#4 filmz-Herping 19 år siden
#5 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***