Hejsa Lidt underlig oprettelse. Men har i 2 dage tænkt over en sætning fra en person som jeg simpelthen ikke kan placere. Jeg skal ha fundet den film igen!
Det er en kineser/japaner eller noget deromkring som siger tingene på en lidt spids måde..
"Yes yes, it will work" / "yes yes i love america" ikke helt sikker på han egentlig siger dette, men - det der er værd at lægge mærke til er hans måde at sige "YES YES" på...Ikke meget at gå efter, hvem kan løse det for mig ;)
Nah det er vist en forholdsvis ny film, så vidt jeg husker. Ligeledes siger han også "ok ok" på en lidt skæg måde...Jeg er helt lost, kan slet ikke komme i tanke om hvad det er for en film, men desværre ingen af de ovennævnte! :
#1 filmz-zenne 17 år siden
Lidt underlig oprettelse. Men har i 2 dage tænkt over en sætning fra en person som jeg simpelthen ikke kan placere. Jeg skal ha fundet den film igen!
Det er en kineser/japaner eller noget deromkring som siger tingene på en lidt spids måde..
"Yes yes, it will work" / "yes yes i love america" ikke helt sikker på han egentlig siger dette, men - det der er værd at lægge mærke til er hans måde at sige "YES YES" på...Ikke meget at gå efter, hvem kan løse det for mig ;)
#2 chronaden 17 år siden
#3 b e c h 17 år siden
#4 Bony 17 år siden
#5 filmz-zenne 17 år siden