Gravatar

#1 filmz-erasure 18 år siden

Det lykkedes mig omsider at fremskaffe Luchino Viscontis fire timer lange kæmpe-epos fra 1972 om den ødsle drømmerkonge Ludwig II. af Bayern på DVD. Filmen har enten et tysk eller et italiensk lydspor og er desuden tekstet på tysk.
Skal jeg lokke flere i min bekendtskabskreds til at se den, skal der imidlertid nok engelske subs til.

Derfor spørgsmålet: Kan nogle anbefale nogle sites, der kan tænkes at udbyde dem? Jeg har selv søgt på divxstation, divxsubs, (extra)titles.to og sågar den ellers udmærkede tjekkiske ArtSubs.cz
Gravatar

#2 Yoda 18 år siden

Hvis du kan vente til den 19 juni, så udgives der en britisk reg.2, der ganske givet har engelske subs.

Den kan bl.a. købes hos Play: KLIK

Så hvis du ikke kan finde nogle subs på nettet, så kan du altid købe denne udgave ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 filmz-erasure 18 år siden

Hæ!
Tak for oplysningen. Prisen er noget pebret sammenlignet med dét jeg gav for den tyske fuldversion... Men mon ikke en enkelt behjertet sjæl smider en .sub- eller .srt-fil på Titles.to til den tid?

Skriv ny kommentar: