Gravatar

#1 filmz-OlesSlaver 17 år siden

Jeg er personig stor fan af tv-serien smallville. Har altid været fascineret af superman universet. Syntes Tom Welling er castet perfekt til rollen som den usikre Clark Kent og serien lever gennem ham. Fantastisk serie.
Gravatar

#2 Riqon 17 år siden

Har kun set et par afsnit, og jeg forstod det egentlig ik helt, for den virker da ik særlig tro mod universet??
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 Spanner 17 år siden

Den har jo ikke specielt meget med Superman universet at gøre, men set for sig selv med egen mytologi, er de første par sæsoner da meget okay.

Det bliver dog lige for soap-agtigt i senere sæsoner, og så måtte de gerne skrue ned for emo-rocken, der konstant synes at køre i baggrunden af hver scene. Det er ikke helt så slemt som Kyle XY, men næsten
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 dolphinfriendly 17 år siden

Jeg har set halvdelen af første sæson og må erkende at den står som en skamplet i min samling...bliver det bedre fremover?

Gravatar

#5 Pytter 17 år siden

Har set det ret meget for få år tilbage, men synes det er lidt for plat og Glamour agtigt nu.
Hvad skulle vi gøre uden film?
Gravatar

#6 NOWhere 17 år siden

Jeg hader den serie uden tvivl, ligesom jeg ikke kan udstå Charmed, som jeg mener er lidt på samme niveau af rædselsfuldhed og "billigt" look.
Gravatar

#7 metzger 17 år siden

Jeg har set mange af afsnittene men stoppede da jeg syntes "supermand" blev mere og mere svanset.

Skriv ny kommentar: