Sonys maskiner plejer ikke at være så kodefri-venlige, men det er da muligt, at der er en løsning (ud over at betale sig fra det i den butik, hvor maskinen er købt).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#4 - Mht. til DV-400. Er ikk helt med tror jeg. Giver den et digitalt billede af dine gamle DVD'er gennem HDMI kabel? Og det der med at den "opscalere" billedet via 1080p betyder det at den viser det i HD format? Sorry, er helt blank her. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hvis du benytter et LCD-TV eller lign., så kører det som udgangspunkt i en højere opløsning end en DVD er lavet i - det betyder at alle svaghederne ved DVD-formatet bliver MEGET synlige og billedet ser frygteligt ud.
Med opscalering er det muligt at forbedre billedet på almindelige DVD-film, så de ser pæne ud på disse TV, basalt set. Det bliver ikke HD-kvalitet, men kvalitetsforskellen er meget synlig.
Omvendt så opskalerer LCD-TV selv til den højere opløsning, spørgsmålet er bare, om en afspiller er bedre til det eller ej (og det kan den meget vel være).
Visse LCD-TV gør det ikke og i langt de fleste tilfælde, er afspilleren bedre til det.
Så vidt jeg ved, kommer den Pioneer til salg i løbet af denne måned og Laserdisken får den helt sikkert.
Der er en del afspillere på markedet til under 2000 kr. der er ganske fornuftige til opskalering, jeg benytter f.eks. Denon 1730 der gør et ganske fornuftigt stykke arbejde op til 1080i.
#1 Bates 17 år siden
Er der nogen der ved hvordan, man gør en Sony DVP-NS37 kodefri? Synes ikke rigtigt at jeg kan finde noget.
På forhånd tak.
#2 filmz-yoshimura 17 år siden
#3 Bates 17 år siden
Nu skal jeg bare have en ny dvd afspiller. Måske nogen kunne komme et godt forslag.
Max 1000kr.
#4 filmz-yoshimura 17 år siden
#5 Bony 17 år siden
#6 Bates 17 år siden
Den ryger sgu nok i kurven. :)
#7 filmz-Kadann 17 år siden
Hvis du benytter et LCD-TV eller lign., så kører det som udgangspunkt i en højere opløsning end en DVD er lavet i - det betyder at alle svaghederne ved DVD-formatet bliver MEGET synlige og billedet ser frygteligt ud.
Med opscalering er det muligt at forbedre billedet på almindelige DVD-film, så de ser pæne ud på disse TV, basalt set. Det bliver ikke HD-kvalitet, men kvalitetsforskellen er meget synlig.
#8 myggen 17 år siden
#9 myggen 17 år siden
Er der noget der kan anbefale en anden opskalerende afspiller, der for det første er god, og for det andet til at betale? Oppo?
#10 filmz-Kadann 17 år siden
Visse LCD-TV gør det ikke og i langt de fleste tilfælde, er afspilleren bedre til det.
Så vidt jeg ved, kommer den Pioneer til salg i løbet af denne måned og Laserdisken får den helt sikkert.
Der er en del afspillere på markedet til under 2000 kr. der er ganske fornuftige til opskalering, jeg benytter f.eks. Denon 1730 der gør et ganske fornuftigt stykke arbejde op til 1080i.