Gravatar

#1 filmz-bendtsen100 18 år siden

Er der nogen der har en idé om hvornår denne sæson bliver sendt på dansk TV, eller hvornår den udkommer på DVD????
Gravatar

#2 pulse83 18 år siden

Jeg ved at TV2 genudsender 5. sæson fra i aften af, så man kunne forestille sig at de sendte 6. sæson lige når 5. sæson sluttede. Hvornår den udkommer på DVD skal jeg ikke kunne sige, da den ikke er slut endnu, "over there". 12. afsnit er netop blevet vist i USA, men 6. sæson indeholder 20 afsnit, og de sidste 8 afsnit bliver først sendt tidligt i 2007. Mærkelig opdeling af en sæson, syntes jeg. Men 6. sæson er nu meget god alligevel.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#3 filmz-bendtsen100 18 år siden

Ja, der går nok et stykke tid endnu. Er bare begyndt at få abstinenser efter jeg lige har set sidste afsnit af sæson 5. Havde håbet lidt på at de udsendte de første 12 i en collection for derefter at udsende de sidste 8 en geng når de er blevet sendt,
Gravatar

#4 pulse83 18 år siden

#3 Det er da også muligt at de gør det, men jeg syntes bare at hele ideen med at holde pause midt i sæson'en er fjollet. Hvorfor ikke bare kalde de næste 8 afsnit for sæson 7? Men vi får se. Det kan jo være at de deler DVD-udgivelserne op i to.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#5 filmz-bendtsen100 18 år siden

Håber de deler din op. Har personligt en smule svært ved at gå ind og se episode resumérne inde på Hbo´ hjemmeside, men jeg holder stand indtil videre.
Gravatar

#6 filmz-bendtsen100 18 år siden

*ikke at gå ind og se rsumérne på HBO hjemmeside
Gravatar

#7 Steve 18 år siden

mener at jeg læste i JP at 6 sæson bliver vist på tv2 til september
Gravatar

#8 filmz-ecozyz2 18 år siden

Check evt http://www.the-sopranos.com/
USA startede først sæson 6 i marts måned 2006.
Er du heldig ( og det er du ikke) ville sæson 6 komme her til landet med start efter jul, evt allerede efterår, hvis Viasat eller Canal+ havde sendt serien.
Det gør de ikke, de sender i stedet The shield, surface og andet..
PT genudsender TV2 vist nok sæson 5, hvilket er årsagen til at jeg overhovedet kommenterer..
som gammel fan, der så serien i sin tid på canal+ er mine abstinenser nemlig vokset her på det sidste..
Gravatar

#9 Steve 18 år siden

det er skam sikkert at tv2 sender 6 sæson til semptember, så vi skal snart ikke vente meget længere
Gravatar

#10 filmz-bendtsen100 18 år siden

Lyder godt at den starter i september!! Så må jeg hellere begynde at se de 5 første snart igen for at få det genopfrisket.

Skriv ny kommentar: