Ja, det var fedt nok. Jeg har dog aldrig brudt mig om cliffhanger afslutninger, og mindes ikke at "Sopranos" tidligere i særlig stor udstrækning har benyttet sig af det. Så det irriterede mig lidt.
Jeg synes desuden at farverne var noget skarpere end hidtil, så det kan være de har brugt en anden kamera-teknik. Det gjorde den lidt mindre "dokumentarisk" og lidt mere filmisk.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Har lige set inde på HBO hjemmeside at man allerede nu kan købe sæson 6 part 1 (de første 12 afsnit)... Er der nogen der kender en europæisk side hvor man kan købe den..?
Har lige set dokumentaren "The real Sopranos" Kan klart anbefales... Kan godt forstå at rygterne går på at Sopranos serien, er bygget over Cavalcante familen som dokumentaren handler om... Der er mange sammenfaldende facts... Summa sumarum SE DEN..!
#11 chandler75 18 år siden
Jeg synes desuden at farverne var noget skarpere end hidtil, så det kan være de har brugt en anden kamera-teknik. Det gjorde den lidt mindre "dokumentarisk" og lidt mere filmisk.
#12 filmz-bendtsen100 18 år siden
#13 filmz-bendtsen100 18 år siden