Gravatar

#1 filmz-bendtsen100 18 år siden

Så har jeg endelig fået bekræftet JP´ påstand om at TV2 begynder at sende Sopranos sæson 6 i September.
Fik denne mail fra dem: "Vi sender de nye afsnit - nemlig år 6 - fra den 4. september 2006 klokken 23.35.
God fornøjelse!"
Gravatar

#2 filmz-bendtsen100 18 år siden

Forkert placeret, flytter den over i nyheder!!!
Gravatar

#3 chandler75 18 år siden

Det bliver rigtig godt. Det var fedt at gense de seneste afsnit fra sæson 5.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 HonoDelLoce 18 år siden

ved godt det er en masse med seer-tal osv, men er så død-forarget over, at den skal sendes så sent på en hverdagsaften.. CREAMY FUCK!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 filmz-bendtsen100 18 år siden

Er også lidt trær af sendetidspunktet, men det er jo som det plejer... Skal ihvertfald se det lige meget hvornår det bliver sendt!!!
Gravatar

#6 Slettet Bruger [371837398] 18 år siden

Det bliver en rigtig god aften - 24 Timer, første afsnit fra sæson 6 af The Sopranos, og første afsnit fra sæson 4 af Six Feet Under! :D

Men ja, TV2 giver virkelig alle de bedste serier dårlige sendetidspunkter! :/
Gravatar

#7 chandler75 18 år siden

Kommer "Six Feet Under" efter "Sopranos"? Fedt - men det bliver godt nok noget sent. "Six Feet Under" må jo så begynde ved 01.35-tiden...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 Slettet Bruger [371837398] 18 år siden

Jeg kan ikke huske det præcise tidspunkt, da min hotmail ikke virker lige nu, så jeg kan ikke komme til at se den email, jeg har fået fra TV2, hvor det står i. Men det bliver i hvert fald den 4. September, og jeg mener vist, det begynder kl. 00.30 eller der omkring.

Men jeg optager det nok bare på VHS så.
Gravatar

#9 filmz-bendtsen100 18 år siden

Var vi tilfredse med sæson starten i Mandags???
Gravatar

#10 Slettet Bruger [371837398] 18 år siden

#9: Selvfølgelig da! :D

De første 10 minutter gik ret stærkt, efter min mening, men det gør skam ikke noget. :)

Rigtig godt afsnit. :-)

Skriv ny kommentar: