Ja, man sidder her og venter spændt på at den komplette sæson 2 af Battlestar: Galactica udkommer på dvd her efter sommer en gang.
Så for dulme spændingen lidt, har jeg haft kigget lidt rundt omkring efter andre lignende serier, og faldt over Space Above and Beyond. Jeg ville da hører om nogen her på Filmz.dk har gjort sig et bekendtskab med denne serie og hvad de har at sige om den.
Håber hjælpen er at hente her ^^ trodsalt en del film/serie-tosser her(me incl.).
Jeg skal sige med det samme, at jeg ikke kender noget som helst til den serie du spørger om.
Men, er du interesseret i Battlestar Galactica og er til lidt old scholl sci-fi, så kan den oprindelige tv-serie købe ret billigt, f.eks. hos Play for under 200 kr.
At have set den, giver faktisk en ret god oplevelse med den nye serie, f.eks. er der en enkelt skuespiller der går igen, mange designs går igen o.s.v. :)
Den kørte engang på TV2 under navnet ''Rummet 2063''. Er ikke sikker på hvilket årstal...
Jeg var faktisk rimelig pjattet med den serie. Det er sgu egentlig nok lidt en B-serie og har nogle discount speciel effects, men jeg kunne godt lide historien og rollerne. det er godt nok nogle år siden jeg har set den, så det kan jo være at jeg synes det er noget værre bras, hvis jeg så den nu...
Jeg går ud fra at du godt ved hvad den handler om???
Men det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg har gået og tænkt lidt på den, her på det sidste... Har du da fundet et sted man kan købe den?
Ja fandt den på tilbud på axelmusic...http://www.axelmusic.dk/productDetails/024543202455 Men ligner nu ikke noget særlig gammelt noget, kan være jeg tager fejl. Og ja har da læst lidt rundt omkring hvad den handler om :)
Og har tænkt MEGET på at købe den Originale serie af BS:G var og er stor fan af oldschool sci-fi serier og film.
Og et sidespring, er der andre Serie man burde se efter, såsom, Babylon 5 eller Andromeda?!
Edit: Kan godt se at den alligevel er fra 1995-1996 Space A&B
#4: Jeg har aldrig set BS:G, så jeg kan desværre ikke hjælpe med at sammenligne den med f.eks Space A&B. Men jeg tror næsten at jeg køber Space A&B boksen hos Axel, i næste måned når der lige er lidt penge i kassen igen;-) jeg kan ikke sige om det er kvalitet eller bare nostalgi for mig...
#1 filmz-gatnuk 18 år siden
Så for dulme spændingen lidt, har jeg haft kigget lidt rundt omkring efter andre lignende serier, og faldt over Space Above and Beyond. Jeg ville da hører om nogen her på Filmz.dk har gjort sig et bekendtskab med denne serie og hvad de har at sige om den.
Håber hjælpen er at hente her ^^ trodsalt en del film/serie-tosser her(me incl.).
#2 filmz-Kadann 18 år siden
Men, er du interesseret i Battlestar Galactica og er til lidt old scholl sci-fi, så kan den oprindelige tv-serie købe ret billigt, f.eks. hos Play for under 200 kr.
At have set den, giver faktisk en ret god oplevelse med den nye serie, f.eks. er der en enkelt skuespiller der går igen, mange designs går igen o.s.v. :)
#3 filmz-Frank light 18 år siden
Jeg var faktisk rimelig pjattet med den serie. Det er sgu egentlig nok lidt en B-serie og har nogle discount speciel effects, men jeg kunne godt lide historien og rollerne. det er godt nok nogle år siden jeg har set den, så det kan jo være at jeg synes det er noget værre bras, hvis jeg så den nu...
Jeg går ud fra at du godt ved hvad den handler om???
Men det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg har gået og tænkt lidt på den, her på det sidste...
Har du da fundet et sted man kan købe den?
#4 filmz-gatnuk 18 år siden
Men ligner nu ikke noget særlig gammelt noget, kan være jeg tager fejl. Og ja har da læst lidt rundt omkring hvad den handler om :)
Og har tænkt MEGET på at købe den Originale serie af BS:G var og er stor fan af oldschool sci-fi serier og film.
Og et sidespring, er der andre Serie man burde se efter, såsom, Babylon 5 eller Andromeda?!
Edit: Kan godt se at den alligevel er fra 1995-1996 Space A&B
#5 filmz-Frank light 18 år siden
#6 filmz-Frank light 18 år siden
#7 azathoth 18 år siden