Gravatar

#11 HonoDelLoce 13 år siden

Mark Malmstrøm (10) skrev:
det lyder så negativt med dette FØJ


Det ved jeg godt, det er en dum vane at bruge det ord, selv i positive sammenhænge :)

Men hvis du vil, så kan du jo tage det som at jeg mente at det er MEGET negativt at de kunne fucke billedet så meget op til at starte med ! :)

Mark Malmstrøm (10) skrev:
bør jeg kun se forlænget version eller ?


Det er helt op til dig - jeg foretrækker den forlængede, mens andre foretrækker den almindelige :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12 evermind 13 år siden

honodelloce (11) skrev:
jeg foretrækker den forlængede, mens andre foretrækker den almindelige :)


Dét sagde hun også i går ... Høhøhøøø! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13 MOVIE1000 13 år siden

Jeg kan godt lide den forlængede version, man følger mere Cæsar og det giver også et mere konkret svar på hvorfor ingen hjalp ham til sidst.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14 Mark Malmstrøm 13 år siden

altså du mener Kejser commodus - Jocquin Phoenix ????????


I bio versionen får man indtrykket at ingen hjælper ham inde i cirklen fordi han kæmper på lige fod med andre som kæmper der inde (gladiatore)
Gravatar

#15 MOVIE1000 13 år siden

#14 ja det ved jeg godt, men i bioversionen er der ikke en scene hvor man ser den vagtpost der skulle henrette Maximus, blive henrettet og den har lidt med at gøre hvorfor at soldaterne ikke hjalp ham i ringen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16 Mark Malmstrøm 13 år siden

kunne jeg gorestille mig .- har endnu ikke set extended version


har kun set extended version af TROY og den efterlod mig med dårlig smag i munden - havde ret svært ved at kapere den vold man så i slutningen men ellers en fed film fra dengang MÆND VAR RIGTIGE MÆND.
Gravatar

#17 MOVIE1000 13 år siden

#16 haha rigtige mænd :D langt hår og kroppen smurt ind i oile, og de går rundt i sandaler ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18 Mark Malmstrøm 13 år siden

nej da - dengang mænd kæmpede i krige med sværd og var klar til at dø med æren i behold - i dag handler det jo kun om at gøre sig til med alt muligt brun cream - tror jeg vil foretrække dengang hvor der blev kæmpet og det at drage i krig var en mande-pligt
Gravatar

#19 OxxY 13 år siden

Mark Malmstrøm (16) skrev:
kunne jeg gorestille mig .- har endnu ikke set extended version


har kun set extended version af TROY og den efterlod mig med dårlig smag i munden - havde ret svært ved at kapere den vold man så i slutningen men ellers en fed film fra dengang MÆND VAR RIGTIGE MÆND.


Jaa den gang mænd var mænd og solen stod op i vest :( Det er så pinligt at vise et stort kort over hvor tingen foregår og så lave så pinlige fejl som at vende øst og vest om.

Jeg ved godt det er noget tis at brokke sig over, men nørj hvor kan den slags irritere mig. Når man fastsætter et univers for sin film har man bare at holde sig til den, noget som hollywood gang på gang formår at ødelægge.
Gravatar

#20 Mark Malmstrøm 13 år siden

gør de det i gladiator - de har ihvertfald gjort det i BLACK HAWK DOWN og det eneste de behøver er at spejle billedet i redigerings rummet.

Skriv ny kommentar: