Gravatar

#1 Daniel86 13 år siden

Jeg har i dag været en tur i Fona og Stereo Studio, begge i Rosengårdscentret i Odense. I begge forretninger bemærkede jeg, at der er udkommet et nyt cover til blu-ray udgaven af Gladiator.
Spørgsmålet er så, om det blot er den tidligere version (der ifølge anmeldelserne har rimelig dårlig billedkvalitet) eller om det simpelthen er et nyt transfer.
I Fona spurgte jeg om det, men der vidste de det ikke, og i Stereo Studio fik jeg ikke spurgt.

Er der nogle af jer, som kan hjælpe med afklaring i sagen og hørt noget nærmere om den (måske) nye udgivelse?
Gravatar

#2 Thomsen 13 år siden

Jeg ved ikke, hvilken udgave du har set. Men der er i hvert fald kommet en ny udgave med et bedre transfer, har jeg læst rundt omkring (bl.a. på recordere.dk).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4 filmz-Sichlau 13 år siden

Gravatar

#5 Daniel86 13 år siden

Mange tak for hjælpen.
Gravatar

#6 filmz-ab 13 år siden

#3

Wow.. Tror jeg finder dankortet frem :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#7 oraleam19oct 13 år siden

A ton of thanks for your support
http://a-nice-price.com/mundtlig-eksamen/
Gravatar

#8 MOVIE1000 13 år siden

Den udgave købte jeg i Blockbuster i en sampack hvor Robin Hood fulgte med i prisen 280 i alt på BD og det var pengene værd skulle jeg hilse og sige ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, der er ingen tvivl om at jeg heller ikke et øjeblik har fortrudt at have smidt 200kr efter den nye udgave - føj, for en kæmpe forbedring !

Jeg så "den grimme" udgave for et par måneder siden, og så så det nye transfer i fredags.. Puh ha! Episk forskel ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 Mark Malmstrøm 13 år siden

honodelloce (9) skrev:
Ja, der er ingen tvivl om at jeg heller ikke et øjeblik har fortrudt at have smidt 200kr efter den nye udgave - føj, for en kæmpe forbedring !

Jeg så "den grimme" udgave for et par måneder siden, og så så det nye transfer i fredags.. Puh ha! Episk forskel ! :D



det lyder så negativt med dette FØJ - jeg skal helt klart have den nye udgave - bør jeg kun se forlænget version eller ?

Skriv ny kommentar: