Gravatar

#1 filmz-Munk 19 år siden

Nogen der vil anbefale denne..? Synes den ser fornuftig ud, men hvad siger i!?

Nu hvor den er på tilbud
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#2 *Iceman 19 år siden

Så vidt jeg ved, er det præcis samme skiver som er med i 2-disk udgaven, bare med et federe cover og nogle gejl (storyboard ,portfolio/album style, postkort og en deluxe book/exclusive limited artwork...)

Håber den matcher min 3-disk udgave af 1'eren, har bestilt den og modtager den forhåbentlig i morgen eller overmorgen - så kan jeg give klar besked.
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Gravatar

#3 filmz-bullseye 19 år siden

Ser umiddelbart ud til at være en fed udgave! Kan helle ikke sige mere end at den ser ganske fornuftig ud og så til den pris.

Kunne være rart med en lidt nærmere beskrivelse fra *Iceman - evt. billeder?
Gravatar

#4 HeavyClaus 19 år siden

Jeg har selv boksen den indeholder:

den normale 2 disc udgave
5 postkort
bog med tegninger
bog med billeder fra filmen

Det vil altså sige at den mangler tegneserien som er med i r1 udgaven, denne ville jeg personligt gerne selv have haft :(

De 2 bøger er i god kvalitet dog noget tynde og burde nok kaldes hæfter i stedet :)
Kassen er efter min mening ikke noget særligt. Bare en æske hvor tingene er smidt ned i. Kanterne på boksen og også "skåret" det ser ikke helt så heldigt ud.

Dog vil jeg mene at den er de 200 kr hver, men hvis du kan finde r1 billigere ville jeg gå efter den.
Gravatar

#5 *Iceman 19 år siden

Hvis folk stadig er interesseret i billeder fra boksen, så fik jeg endelig tid til at snuppe et par billeder.

Spiderman 2 giftset

En meget lækker boks, men er dog ikke helt så flot, som den der blev lavet til den første Spider-Man film

Spider-Man - Limited Edition Box (front)

Spider-Man - Limited Edition Box (back)
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...

Skriv ny kommentar: